Wat dragen wij vandaag LXII

Dat hoop ik natuurlijk ook , anders hou ik deze lekker zelf en krijgt hij niets :wink::rofl::rofl::stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Nog maar een dag deze, want hij is toch wel lekker hoor

17 likes

Top, zo laat je toch een leuke herinnering achter. Weet niet hoe oud je kleinzoon is, maar wel oppassen dat de pakkingen niet uitdrogen :+1:

Je moet ze gewoon verleiden tot voor hen ouderwets horloge, zo droegen mijn kids digitale horloges. Allemaal meegenomen naar een AD, goed verhaal over de ambacht van deze horloges en ze natuurlijk zelf een horloge laten uitzoen. Nu dragen ze de digitale horloges alleen als ze sporten en verder een mooi horloge en nu willen ze er zelf nog een horloge bijkopen. Dus interesse beetje aanwakkeren kan geen kwaad :wink:

Zeker weten, maar zal ze echt wel missen. Wedden dat ik daar toch nog maar een horloge bij koop :grin:

3 likes

13 likes

Zeker :+1:

1 like

Zou ik zeker doen. “Op één been kan je niet lopen” zei mijn lieve moeder altijd… :wink:

1 like

Neem wel 4 schatjes mee hoor Harry, maar ja hou een verslaafde maar eens tegen :joy:

1 like

8 likes

19 likes

16 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

36 likes

Camperen in Frankrijk met maar 3 horloges, vandaag de heerlijk dragende Smiths PRS-29A:

20 likes

Haha… OK, zo had ik het niet gelezen. :smiley: Ik neem op reis- vaste prik- altijd twee horloges mee: één duiker/sportief horloge en een dress watch. En als ‘verslaafde’ geeft me dat altijd het excuus om er dan één bij te kopen als ik op reis ben… daarmee verzacht ik de ontbering en creëer ik nieuw perspectief. Dat gaat al vele jaren zo en ook Mevrouw Klokkengek vindt dat prima. :grimacing: Zelf twijfel ik soms, maar het is wél heel leuk! :joy:

3 likes

Topper

17 likes

Wow, dit blingt 🫣

1 like

Zeker! :ok_hand:

1 like

31 likes

Avondwissel

14 likes

Schitterend!

2 likes