Dat hoop ik natuurlijk ook , anders hou ik deze lekker zelf en krijgt hij niets
Top, zo laat je toch een leuke herinnering achter. Weet niet hoe oud je kleinzoon is, maar wel oppassen dat de pakkingen niet uitdrogen
Je moet ze gewoon verleiden tot voor hen ouderwets horloge, zo droegen mijn kids digitale horloges. Allemaal meegenomen naar een AD, goed verhaal over de ambacht van deze horloges en ze natuurlijk zelf een horloge laten uitzoen. Nu dragen ze de digitale horloges alleen als ze sporten en verder een mooi horloge en nu willen ze er zelf nog een horloge bijkopen. Dus interesse beetje aanwakkeren kan geen kwaad
Zeker weten, maar zal ze echt wel missen. Wedden dat ik daar toch nog maar een horloge bij koop
Zeker
Zou ik zeker doen. “Op één been kan je niet lopen” zei mijn lieve moeder altijd…
Neem wel 4 schatjes mee hoor Harry, maar ja hou een verslaafde maar eens tegen
Haha… OK, zo had ik het niet gelezen. Ik neem op reis- vaste prik- altijd twee horloges mee: één duiker/sportief horloge en een dress watch. En als ‘verslaafde’ geeft me dat altijd het excuus om er dan één bij te kopen als ik op reis ben… daarmee verzacht ik de ontbering en creëer ik nieuw perspectief. Dat gaat al vele jaren zo en ook Mevrouw Klokkengek vindt dat prima.
Zelf twijfel ik soms, maar het is wél heel leuk!
Wow, dit blingt 🫣
Zeker!
Schitterend!