Heel, heel mooi…
Na? Gefeliciteerd!!
Vandaag deze vintage Paul Picot met Lemania 5100 uurwerk en emaille wijzerplaat.
Fijne avond gewenst.
(Binnenkort beschikbaar in het ’ Blauwe Theater’ van het HF😉)
Wat er op de achtergrond ligt wel
Baby Willard? Ziet hem niet vaak, leuk
Offtopic: Fiets ok? Die schaafwonden helen wel
Wat krassen in het linker remvlak van het voorwiel, binnen/buitenband aan gort dus 7,5 km teruglopen. Viel nog mee. Remvlak gevlakt uit de losse hand, maar met deze velg ga ik de bergen niet meer in.
Rib-kneuzingen en verrekte spieren duren lang, maar gaan al beter. Schaafwondjes vielen me meteen bij het wat groggy opkrabbelen al mee.
Aan die k*thelm heb ik nooit wat, ik eindig altijd met m’n snufferd recht op het asfalt. Deze keer mijn kin.
Balen man, dat is tijdje gemak houden dus. Maar ook zonder erg en fiets heeft het overleefd. Betekent dat je geld niet naar een nieuw frame hoeft. Om beetje on topic te blijven: dat geld kan richting een NA met brede band, kan je die als kado voor jezelf om na je eerstvolgende fietstocht
Ontopic: Speedy vandaag
Draag nu mijn 1861 uit '20, aan een nieuwe 1171/633, maar te lui om nog een pic te maken. Ik ben zelfhelend maar de fiets niet, klopt! Stalen frame uit '94, niet kapot te krijgen. Handgesoldeerd, Pinarello. Alle Pina frames komen nu uit Taiwan, worden in Treviso alleen nog gespoten en opgebouwd.
gefeliciteerd man