Wat dragen wij vandaag LXIII

10 likes

Goedenmiddag allemaal,

Op 2 dagen na heb ik de Omega Ploprof (mijn grail) een halfjaar in bezit en het is nog steeds genieten!! :heart::sweat_drops::fire:

@MannetjeMar @Warroo vandaag even met het licht gespeeld :sunglasses:

19 likes

6 likes

Dagje Seiko blauw :+1:

12 likes

:drooling_face: man! Kap eens met die spam… :drooling_face:

Die moet ik binnenkort toch weer eens bepotelen.

1 like

Dijk van een horloge nondedju :muscle:t3:

2 likes

Wat een klatser!!

2 likes

Biertijd.

13 likes

12 likes

8 likes

Heerlijk horloge :+1:, de laatste tijd lekker die oudste pesten met de merknamen van mijn horloges. Hij kan het niet hebben als ik het niet juist uitspreek. Zo zeg ik tegen hem dat ik een skoeualee heb, of een Tisoot hij wordt dan helemaal gek. Maar de interesse is er nu voor ECHTE horloges :grin:

Ik krijg altijd op mijn donder als mijn pip niet precies op 12 uur staat, maakt mij natuurlijk geen donder uit. Nu kan ik het eens tegen een ander zeggen “je pip staat niet goed” grapje natuurlijk :smiley:

Gefeliciteerd met je Oris dat je er een hoop draagplezier van mag hebben :ok_hand: :+1:

Ook jij gefeliciteerd met je Casio en wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

O ja, niet vergeten natuurlijk draag vandaag nog steeds de Longines Zulu Time GMT staat wel goed op datum hoor, te lui om een nieuwe foto te maken :wink:

20 likes

Echt vet Ferry!

1 like

Dat is een kompasring. Het zou echt toeval zijn als mijn horloge altijd richting het noorden gepositioneerd is. :laughing:

1 like

Als je navigatie maar met kaart naar het noorden staat. Mijn vrouw doet dat niet. Onbegrijpelijk :man_shrugging:

Jammer van open heart dial anders had ik hem zelf gekocht. :+1: :heart_eyes:

1 like

6 likes

Stom van mij Chlorophyl, keek weer eens met mijn neus. Vergeef het mij, afgelopen zaterdag nog bij de opticien geweest, volgens hem toch nog goede ogen met daar achter aan “voor uw leeftijd, brrrr”. Ik twijfel er nog aan. :wink:

1 like

Dat is het zeker! Jou Blancpain Fifty Fathoms hoort ook in dat rijtje thuis👊

Idd!! Waar is jou klatser? Ook om de pols toevallig?:fire::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Zwembadje in de tuin .

13 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Wat dragen wij vandaag LXIII (Deel 30).