Soms is verpakt beter.
Sprak de naturist.
Nah, best iets aparts, ik vind 'm wel wat hebben.
In ieder geval het is nu zondag. Heb gisteren m’n Caravelle verkocht aan een liefhebber en die mocht ook even mijn horlogedozen besnuffelen. hij had een sterke intersesse in dit horloge, vanwege de kleur en zeker vanwege de retrorazor band (Van Rob, Monsterwatches) Ben er nog lang niet aan toe deze weg te doen, overigens.
Wordt weer eens tijd hier wat te posten, de King Turtle tjonge wat loopt die netjes zeg voor een 4R36 uurwerk. Laat ik hem voortaan maar het beest noemen
En nu niet zeuren dat ik vergeten ben hem even te poetsen, ben een chaoot
Hoi Ojjz, voor het eerst dat ik de Zorro voorbij zie komen. Top man, mooi die zwarte dial
Aanrader! Bandje is helaas van siliconen en inderdaad een stofmagneet. Zit wel.comfortabel, dat wel!
Thanks! De Zorro is een Top Time, dit een Sprint, maar ze lijken verder heel veel op elkaar. Breitling had eind jaren '60 een paar topjaren
Sorry Ojjz, heb zelf de Top Time Deus ging er dus vanuit dat dit de Zorro was waar onder de dial Sprint staat. Toch weer een ander modelletje , maar ja ook bij Breitling moet de kassa blijven rinkelen.
Ah, denk dat je gelijk hebt. Er zijn Top Time en Sprint Zorros zie ik nu. Al spreek je natuurlijk officieel wel alleen van een Zorro met een witte dial vanwege het ‘masker’.
Hoe dan ook. Ik blijf mn Sprint een topper vinden.