Wat dragen wij vandaag LXIII

Mooie Squale! :ok_hand: Gefeliciteerd! :slightly_smiling_face:

1 like

28 likes

Thanks! :slight_smile:

1 like

Dank je wel! :sunglasses:

1 like

SuperOcean nog een keer…

34 likes

41 likes

Aqua terra tijd

21 likes

Chique! :ok_hand:

2 likes

Thanks!
Best mee in mijn nopjes, maar ik denk dat hij binnenkort weer in het blauwe deel verschijnt. Ik denk dat hij uiteindelijk niet zal kunnen opboksen tegen het zwaardere geschut in de kluis.

1 like

Ik ken het en worstel met dezelfde ‘problemen’… :slightly_smiling_face: Ik heb mijzelf al sinds enkele maanden verboden om voorlopig iets aan te kopen; eerst moet er echt worden verkocht. Zit ik bij die autodealer te wachten en koop ik toch weer in een opwelling dat horloge (wat ik hierboven postte) terwijl ik weet dat het in de kist verdwijnt en (bijna) nooit aan de pols zal komen. Ik ga het nooit leren… Volgens mij is dat bij jou vergelijkbaar. :joy:

1 like

Hij mocht vandaag weer eens buitenspelen :grin: Wat is die mooi he :smiley:

28 likes

Een beauty Ferry! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Hahaha ja. Ik wil eigenlijk alles wel hebben (en houden), maar dat werkt gewoon niet, het meeste krijgt dan toch geen draagtijd.

1 like

20 likes

Ja toch Harry, maar daar ik aardig wat horloges heb en iedereen maar foto’s vraagt wordt het straks een dagtaak om foto’s te maken. :wink:

1 like

Heb je nou zowaar eens de datum goed gezet Ferry ??? :smile:

1 like

30 likes

:joy: :+1:

1 like

Daar verdien ik dan toch wel 3 duimen voor toch, deze luiaard heeft toch even de moeite genomen een nieuwe foto te maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Fijne avond.

26 likes