Ik ga maar eens een klacht naar Grand Seiko sturen. Op de onderste foto zie je dat er op de achterkant van het contragewicht van de secondewijzer een klein onvolkomenheidje zit, tenminste, als je ver genoeg inzoomt.
Prachtig, zo’n foto’s moet ik niet te veel en te lang bekijken of ik begin weer te dromen.
Mogen ze de wijzerplaat ook wel meteen strak maken
Heb ik het al over met m’n vaste stukadoor.
Oef…dat mag gewoon niet. Hmm waar gaat het heen met GS…tsk tsk tsk
Vandaag het geluk gehad om niet een, maar twee horloges binnen te krijgen.
De eerste is mijn Seiko Italian Tuna. Die heb ik door Rob van Monsterwatches op laten knappen. Het glas was beschadigd en de wijzers waren niet echt zichtbaar. Iets met leeftijd, ontkenning een duidelijke wijzers…
Rob heeft er weer een kunststukje van gemaakt en er gelijk een passend bandje bij gevoegd. Top.
De tweede is een hele mooie citizen duiker. Door zijn titanium zeer comfortabel. Overgenomen van een forumlid. Mijn eerste coke uitvoering in de collectie.
Hallo allemaal,
Zoals jullie misschien gemerkt hebben, heb ik de afgelopen week doorgebracht op de Friese wateren.
Geweldige week achter de rug, echt een aanrader.
De Omega PO is non stop 7 dagen om de pols geweest ('s nachts lag hij op zijn kroon) en na deze 7 dagen liep hij - 2 seconden. Een hele mooie prestatie, nu wordt hij afgelost door de 16610.
Een hele Fijne avond.
En je bent vergeten je horloge in te pakken en ze verkopen daar ook geen horloges? Kan er gewoon niet naar kijken, zo’n horlogeloze pols!