Wat dragen wij vandaag LXIV

Gefeliciteerd, dit is nu echt een klassieke Seiko. Veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Had jij lekker even mazzel, beetje afkoelen in de regen. Hier alleen maar puf puf :smile:

Kan niet missen, in het dinosaurus museum met de kies van een T-Rex :rofl:

Wat een lieverd, nu snap ik dat je daar een horloge bij gekocht hebt in dezelfde kleurstijl :wink:

Alles goed gegaan, beterschap :smile:

Boeien wat anderen er van vinden, zolang jij hem maar mooi vindt. Gefeliciteerd met je Dekla :ok_hand: :+1:

Jesus man, vandaag mijn eerste NA van een Casio gemaakt. Ietsje ander modelletje dan die van jou :wink:

Beetje uit te houden daar in Frankrijk met het weer, prettige vakantie en neem een lekker biertje met dit weer :grin:

Gefeliciteerd met je Longines, wens je veel draagplezier en niet meer weg doen Jasper :wink: :ok_hand: :+1:

Wel iedere dag borstelen anders worden het klitten :rofl:

Eindelijk weer even op het forum, was echt niet te doen de afgelopen 2 dagen voor deze oude baas. Pfff even weer genieten van een beetje normale warmte :grin:
Iedereen nog een prettige avond :+1:

6 likes

Lekker retro! Gaaf horloge!:+1:

2 likes

Essentials in de keuken :slightly_smiling_face:

17 likes

Hoort in de top 5 horloges die zichtbaar zijn op het forum.
:ok_hand:

maar @Gerard55 , sorry, maar hij staat jou niet…ik regel iets voor je, maar stuur eerst dit horloge op aan het adres dat ik je via een pb bekend maak. wacht daar niet te lang mee trouwens …

3 likes

Net een ufo. :flying_saucer:

:+1::raised_hand_with_fingers_splayed:

16 likes

29 likes

13 likes

20 juli, dan is er maar 1 juiste:

18 likes

Ik snap wat je bedoelt Jasper, valt een beetje in het niet bij mijn andere horloges maar wel handig dat ik nu een signaal krijg, medicijnen innemen eigenwijze ouwe baas :wink:

1 like

Even een bandwissel op de valreep…

17 likes

10 likes

Diversiteit maakt een verzameling alleen maar leuker :hugs::+1:

3 likes

Een van mijn mooiste in de collectie. Thx :+1:

1 like

De 5 Sports :+1:t2:
Datum begint al aan zijn ronde :grin:

9 likes

12 likes

Welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken :facepunch:

25 likes

Meister Anker voor mij…

…en de Ancre voor de vrouw. Ze draagt graag sieraden, maar een horloge is niet zo haar ding, helaas…

12 likes

Ben niewschierig naar het resultaat :wink:

1 like

Tijd voor de CHNR :grin: vandaag :+1:t2:

22 likes

Nightshot in de tuin ,nog heerlijke temperatuur

6 likes