Gefeliciteerd, dit is nu echt een klassieke Seiko. Veel draagplezier
Had jij lekker even mazzel, beetje afkoelen in de regen. Hier alleen maar puf puf
Kan niet missen, in het dinosaurus museum met de kies van een T-Rex
Wat een lieverd, nu snap ik dat je daar een horloge bij gekocht hebt in dezelfde kleurstijl
Alles goed gegaan, beterschap
Boeien wat anderen er van vinden, zolang jij hem maar mooi vindt. Gefeliciteerd met je Dekla
Jesus man, vandaag mijn eerste NA van een Casio gemaakt. Ietsje ander modelletje dan die van jou
Beetje uit te houden daar in Frankrijk met het weer, prettige vakantie en neem een lekker biertje met dit weer
Gefeliciteerd met je Longines, wens je veel draagplezier en niet meer weg doen Jasper
Wel iedere dag borstelen anders worden het klitten
Eindelijk weer even op het forum, was echt niet te doen de afgelopen 2 dagen voor deze oude baas. Pfff even weer genieten van een beetje normale warmte
Iedereen nog een prettige avond
Hoort in de top 5 horloges die zichtbaar zijn op het forum.
maar @Gerard55 , sorry, maar hij staat jou niet…ik regel iets voor je, maar stuur eerst dit horloge op aan het adres dat ik je via een pb bekend maak. wacht daar niet te lang mee trouwens …
Ik snap wat je bedoelt Jasper, valt een beetje in het niet bij mijn andere horloges maar wel handig dat ik nu een signaal krijg, medicijnen innemen eigenwijze ouwe baas