Wat dragen wij vandaag LXIV

20 likes

Luiken gaan open, eerste optreden vandaag

Fijne dag allemaal!

33 likes

Fête nationale… een zondagse :slight_smile:

27 likes

Mmm had better voor een duiker kunnen gaan…

@Sivari ik zie al wat jouw type is :joy: :heart_eyes: mooi

16 likes

Succes en vooral ook veel plezier!

1 like

Dankje!

Je bedoelt dressy…?

1 like

Werkze!!!

23 likes

haha ja.
Gladde bezel. Strak. Geen poespas

1 like

26 likes

De lefty vandaag.
Koel en bewolkt in het midden.
Ook wel eens lekker.
Fijne dag iedereen!

21 likes

Klopt inderdaad! Als het te flashy wordt voel ik me er niet lekker bij, al kan ik ze wel heel mooi vinden.
Ik heb ook nog wel anderen zoals deze….maar ik zit erover te denken deze te laten gaan en misschien een Connie of iets dergelijks te kopen. Ook de 1050 ga ik misschien flipperen.

22 likes

26 likes

Hè! Is dat niet al weer een nieuwe? Kan het lastig zien door de krassen. :sunglasses:

Mooie en creatieve dag iedereen gewenst!

31 likes

Mooi! Dit zou op termijn zomaar eens de opvolger van mijn Seiko kunnen worden. Erg leuke horloges, hoewel ik me afvraag of 39 mm niet te klein is voor mijn pols en smaak.

1 like

Wat loopt dat toch lekker strak op de minuutstreepjes. Heerlijk.

10 likes

Beetje regen voor het dorre gras .

22 likes

Compressor case en crosshatched crown - op wateroverlast voorbereid deze Palerma Coaster :nerd_face:

11 likes

Goedemorgen allemaal.

Het regent behoorlijk door hier in West-Brabant. Heerlijk die verkoeling. :smiley:

38 likes

Nee, ben wel op zoek

1 like

39mm duikertjes zijn de shit. Ik snap niet dat mensen iets groters willen hebben. Ik heb nog wel een 42,7mm Seiko Uemura, maar die is qua lug to lug zo kort dat hij kleiner smoelt dan de Baltic en Serica. Hij is namelijk maar 46,6mm lang. Deze GMT is 47mm lang. De Serica 5303 is compact met 46,5mm l2l.

Ter vergelijk: De all dial Club Campus is 36mm groot, maar heeft een vleugelwijdte van 48,6mm. Die is echt behoorlijk aanwezig op de pols.

Prachtige big eye heb je er bij. :slight_smile: :+1:

4 likes