Nu vond ik de kleur al mooi. Maar hoe vaker die voorbij komt hoe mooier ik hem ga vinden
Vandaag de 2e dag dat ik mijn sub draag, kreeg gisteren nog een opmerking dat mijn pip niet goed stond. Gelijk gedaan dus, LET op hij staat nu goed .
Morgen weer wisselen maar naar wat, kom maar op met welk horloge ik moet wisselen
Kan echt niet joh, tweede baan en dan lekker een foto nemen.
Eerste en derde baan ook niet trouwens.
Hoe mooi het horloge ook is, dat is het niet waard.
Thanks Joost! Mooie SO man! Dit is de nieuwe toch?
Super vet met de witte dial!
Gefeliciteerd! Ziet er top uit op deze foto! Hoe bevalt deze ten opzichte van de seamaster die je eerder had?
Pammetje!
Thanks Jorne! Hij is echt wel een stuk bescheidener, minder dik en minder grote kast. En de band draagt veel fijner. Eigenlijk is deze meer te vergelijken met de jou bekende diver 65 - maar dan met een iets dikkere bezel en iets bredere (en betere) sluiting.
Klinkt goed! Deze blijft ook bij mij steeds op de lijst staan. Misschien ook maar eens aan geloven
Jij heel veel plezier er mee in ieder geval, staat je goed!
Dat had je een hoop geld kunnen kosten, of nog meer als je gevaarlijk reed dan zou het een artikeltje 5 worden! Zijn er geen parkeerplaatsen meer langs de snelweg?
Gefeliciteerd Spooler met je Yema, wens je veel draagplezier en je GMT staat ook precies op 1 uur
Nou dat afzien zal wel meevallen toch of is het je eerste flesje champagne, weet dat er niet veel inzit maar als je er maar genoeg van besteld is het een Magnum
Laat die nou net in de kluis liggen, jeetje man heb er 60 voor mijn neus liggen en jij kiest net die Pam, net als de Carrera, Formula1 en de Oris Aquis 400 liggen die in de kluis. Maar heb nog genoeg om te kiezen, kom maar op
Wat een kleur blauw! Prachtig!