Wat dragen wij vandaag LXIV

10 likes

26 likes

18 likes

In de veranda :upside_down_face:

24 likes

In de serre en op de veranda :wink:

1 like

Op de veranda waait het zo, en is mij net te hoog :upside_down_face:

1 like

21 likes

Stiekem veel meer om dan verwacht…

18 likes

Italiaans vandaag met een Maastrichtse touch:

7 likes

Casio GA-800

4 likes

Ja Jesus, je moet Bill natuurlijk niet uitdagen :wink:, hoop voor je dat hij niet je tel. nummer heeft anders belt hij je in de nachtdienst om 04:00 uit je bed :rofl: :rofl:

Gefeliciteerd met je Hamilton, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:.

@anon48992708EV, blijft een heel mooi horloge. Hoop wel dat je stilstond voor het stoplicht anders ben je heel erg stout :wink:.

Gefeliciteerd met je Chronograaf, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:.

Gefeliciteerd met je Yema, wens je natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1:.

De koper in spe had er dus blijkbaar geen klik mee, lekker zelf houden Jasper en met plezier dragen :smiley: Krijg je spijt van als je die gaat flipperen!

En dan natuurlijk speciaal voor @TagEd, belofte maakt schuld dus vandaag mijn Squale om, ook nog even de lume foto erbij :wink:. Je weet wat ik zoal heb, dus welke gaat er morgen om de pols?

10 likes

Vandaag weer de NA:

Ik had een ontmoeting met wat Japanse bankiers vandaag, en uiteraard even gekeken wat voor polswaar er werd gedragen, met de verwachting dat er vast (flink) wat grand seiko tussen zou zitten. Echter: de CEO met een Apple Watch, de tweede man met een oranje duiker (seiko of breitling, dat kon ik niet goed zien), een de andere deelnemer met een 36mm explorer.

27 likes

Werkpaard.

21 likes

Helemaal :+1:, Fred! Morgen iets leuks van TAG Heuer?:slightly_smiling_face:

1 like

En jij Thijs met je mooie Tudor om de pols, zal ze leren die Jappen dat vreemd gaan met andere brands dan Japanse, op die ene na dan als dat echt een Seiko was :wink:

1 like

Die 2 liggen in de kluis Ed, had ik je gisteren al verteld. Even een andere kiezen, je weet wat ik zoal heb. Hoeft natuurlijk niet een duur horloge te zijn, mag wel :wink:

13 likes

De Turtle op een Crafter Blue !
Wat draagt dat toch fijn.

10 likes

GMT weer eens op oyster gezet. Niet gek

22 likes

27 likes