Haha, in het echt is hij nog veel mooier…
Proficiat.
Dat zou zomaar eens kunnen
Vette kleuren. Nog steeds blij mee?
Jawel, weer een heel verhaal, dus als je geen zin hebt om te lezen scrollen naar de foto .
Het scheelde maar heel weinig of ik had dit horloge geruild tegen een Oriënt met een ander HF vriend, zijn we nog steeds hoor. Hij had er 1 met een nato band en die lust ik dus niet, wilde wel ruilen als er een stalen band bij zat.
Die zat er dus niet bij en lieten we het voor wat het is. De baas verklaarde mij voor gek dat ik deze wilde ruilen daar hij volgens haar mooi in de collectie past. Ik had er dus totaal geen klik meer mee en hij kreeg dus amper draagtijd. Nadat we het over een e.v.t ruil hadden heb ik natuurlijk wel eerst het horloge getest of hij netjes liep en er nog goed uitzag. Prima dus, aan @TagEd heb ik een paar keer gevraagd “wat zal ik morgen dragen”, gisteren zei hij dus wellicht een Tissot of een Hamilton. Dus reden genoeg om deze vandaag om de pols te slingeren, hoefde hem niet op tijd te zetten want hij liep dus nog netjes op tijd. Ben achteraf toch wel blij dat ik deze niet geruild hebt, nu ik hem weer om de pols zie en de balans zo mooi zie lopen. Minpuntje is wel dat de 12 afgesneden is, maar goed kan ook niet alles hebben.
oké foto van deze JazzMaster uit 2014 (voor mijn doen dus een vintage )
zeker! was even weekje zonder horloge in de weer en pakte zowaar deze uit de doos. lekker bombproof, vederlicht en rubbere band zit lekker.
Je bedoelt een uurtje, toch?