Wat dragen wij vandaag LXIV

Deze Master Collection vandaag aan de pols, vooruitlopend op de volle maan aankomende woensdag.:full_moon:

Fijne- en veilige zondag nog gewenst!:four_leaf_clover::slightly_smiling_face:

27 likes

Proost :hugs:

23 likes

Ik zal gerust af en toe de jubilee monteren, maar de sub band is meer mijn smaak, en zal 90% van de draagtijd krijgen

1 like

Bedankt voor je komst @VonVeld. !!!

T was een topfeest, over 12.5 jaar weer dunnetjes overdoen.
Getrouwd met de love of my life.

28 likes

20 likes

20 likes

M’n ‘beater SEIKO’ voor vandaag, met op de achtergrond m’n andere hobby. :loud_sound::heart:

15 likes

18 likes

Al twee weken niet van de pols geweest. In mijn beleving geldt dat als vergroeid.

25 likes

Laatste tijd vaak 1e keuze :black_heart:

14 likes

Een goede middag beste HF vrienden,

Vandaag de Hamilton geruild met de Tissot Seastar powermatic 80. Leuk om te zien is dat vals licht een heel ander beeld van de wijzers en de bezel laat zien. Als je niet beter zou weten denk je wat een leuke accenten op de wijzers, rond de uurmarkeringen en de bezel.

Mooi brons kleurig, (zou misschien een leuk idee zijn voor Tissot om het zo te maken :wink:) maar je wordt gefopt door het valse licht. In het daglicht zie je duidelijk dat het allemaal zilverkleurig is, dus ook de cijfers op de bezel. Ja ik weet het, de band moet in de ultrasoon maar ik weet echt niet hoe ik die los moet krijgen (help). Waarom werkt Tissot met verschillende manieren van vastzetten :rage:?
Bij mijn PRX is dat dus heel makkelijk, palletje opzij schuiven en de band is los :smiley:

18 likes

Goedemorgen…:sunglasses:

17 likes

Bedankt!
William Wien Watches heeft een hele gave jong gebruikte te koop voor een goede prijs. Ik heb mijn Seamaster bij hem gekocht, zeker aan te raden.
https://www.wwwatches.nl/horloges/omega/omega-seamaster-wit/

1 like

Bandenwissel…in 2.6s :sunglasses:

28 likes

Mooi klokkie :slight_smile::+1:

1 like

29 likes

He Daffie, gefeliciteerd met je Christopner Ward. Mooi horloge, wens je heel veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Jij natuurlijk ook, maar zit je nu aan de melk??? Weer eens wat anders :wink:

Dat is echt balen voor je zoon, misschien een mailtje naar A. Kuipers en het uitleggen. Je weet maar nooit, kan hij misschien toch een keer op de foto met A. Kuipers.
Er staat mij nog iets bij dat @HorlogeOpa ook met hem op de foto staat, misschien heb ik het mis hoor, was weer een tijd geleden. Maar misschien dat die een ingang heeft bij A. Kuipers?

3 likes

Goedemiddag beste HF’ers:

PRS-25 EXP

18 likes

:grin: dank je Joost

Dankjewel Fred :+1:

2 likes

Mooi horloge David?:ok_hand: Geniet ervan!:slightly_smiling_face:

1 like