Wat dragen wij vandaag LXIX

26 likes

Goedemorgen, iets met mooi uitzicht en daarna aan de bak voor het partijtje van dochterlief

25 likes

:ok_hand:t3:

1 like

25 likes

Goeiemorgen HF

26 likes

17 likes

21 likes

Ziet er goed uit, waar kan ik aanschuiven? :wink:

1 like

Toffe Bulova! :ok_hand:t2:

Deze bomen staan geworteld in het noorden van de mooie provincie Lazio. Ca 10 km onder de grens met Toscana.

Ik heb er wel een paar over denk ik.
Maar de dresscode is wel een dingetje.

En ze hebben maar 1 ridderpak :grimacing:

11 likes

Ik kom uit het zuiden… kan ik als piraat komen? :wink: Ik heb ook nog een edelmannenpak liggen, om in de dresscode van de prinsesjes te blijven

1 like

Altijd goed. :rofl:

1 like

Fijn verjaardagspartijtje toegewenst! (En succes met opruimen :joy:)

1 like

Wat een beauty :heart_eyes:

1 like

Dag Jesús,
Nou, we persen niet zelf hoor. We hebben een paar ton dus dat wordt een beetje veel. Dit laten we doen bij een professionele moderne perserij. De oogst wordt dan gestort en wordt eerst ontdaan van alle bladeren en takjes. Daarna gewogen, gewassen/gespoeld en vervolgens gaat het de pers in. Dat gaat allemaal in één handeling. Vervolgens komt het er als een troebele groene olie uit, een non-filtrata. Daarna laten wij nog een flink deel ervan filteren en hebben we een diepgroene heldere olie. Overigens is de non-filtrata voller en dieper van smaak dan de gefilterde. Het is echter niet mogelijk er mee te bakken.
We doen alleen een eerste koude persing.
Dus overdag oogsten en 's-avond hebben we al olie.
Dit is dus een echte biologische Olio Extra Vergine di Olive.

7 likes

Aan het uitzieken van COVID-19.
Van de slaapkamer maar even naar de tuin verplaatst voor de dagelijkse dosis vitamine D.

28 likes

Beterschap @Ipa1968!

13 likes

Mijn man draagt vandaag met trots zijn NA dat ik cadeau heb gegeven. Hij is er superblij mee!! Het horloge is prachtig en zit goed aan zijn pols! Ik zal nog een topic hierover schrijven :wink:

Het horloge is zoveel mooier in het echt! Is het ok als ik hier toch wel stiekem jaloers op ben en ook zo’n horloge wil voor mezelf (maar dan een damesversie)? :rofl: (Lees: de zoektocht duurt voort :see_no_evil:).

25 likes

SPB143 op een zwarte racing strap. Ik vind dat het kan :grinning_face_with_smiling_eyes:

23 likes