Wat dragen wij vandaag LXIX

Dat laat ik de kinderen doen #kinderarbeid.
Maar de schets voor zondag is af in rood. Heb heel veel voorpret en ga proberen weer eens mezelf te overtreffen.

Sowieso!!
Al is het op het ouderdagverblijf ook gezellig! En heb ik weer allerlei plannetjes om daar het kind weer naar boven te halen. Never grow up!

2 likes

Bijna weekend!

38 likes

Fijne vrijdag mensen!

28 likes

Haha, dan zal uiteindelijk 1 van de 2 moeten gaan…:wink:

32 likes

vandaag de seamaster🙏

28 likes

26 likes

Vandaag is vrijdag dus Vostock dag. :+1:

15 likes

Goedemorgen HF! Sinds lange tijd deze beauty weer. :smiley:

29 likes

Pas geleden heb ik dit model gepast, helaas vond ik het net iets te klein voor mijn 19cm pols. :frowning:

Wel een prachtig horloge!

22 likes

Ben ik nogsteeds! Ben alleen verliefd op de Nomos Club Sport 37. Ben er nog niet helemaal uit hoor, want de Aquastar is een topper. Misschien even de verliefdheid laten zakken :slight_smile:

Goedemorgen op deze druilerige fliegerfriday

25 likes

Nieuwe trui die best goed bij m’n horloge past :grinning_face_with_smiling_eyes:

35 likes

20 likes

Dat ervaar ik als een Nomos voor mensen die niet van Nomos houden. Prachtig horloge, maar erg vanille.

Ze hebben de kast een mm groter gemaakt terwijl de lugs maar .2mm langer zijn, dus in verhouding is de lug net een tikje korter. Da’s goed nieuws. Maar die bracelet en het overweldigend saaie kleurenpalet zorgen er voor dat het geen Nomos meer is wat mij betreft.

Ik breek graag een lans voor de OG Club Campus op de stalen rupsband met de kekke kleurtjes op de wijzerplaat. Da’s nog echte, ouderwetse Nomos Nomos.

Ergens hoop ik dat de nieuwe Club Sport geen indicatie is van de richting die het merk in gaat slaan. Het voelt me te veilig.

6 likes

Goedemorgen beste HF’ers, mijn afgelopen week uit het blauw opgepikte NA:

Afwijking van +1 tot 2 sec per dag, prima score.

12 likes

7 likes

Haha, ik was toch ook die saaie kantoorpik :wink: Maar snap je wel hoor.

De

Heb ik gehad in de x Ace uitvoering. De langere lugs en donkere plaat deden het niet voor me.

Vandaag eens even nietb de Apple Watch Ultra maar de Tudor

20 likes