Wat dragen wij vandaag LXIX

Geinig, ook ooit gehad en lang niet meer voorbij zien komen :slight_smile::+1:

1 like

Deze Bulova Accutron Spaceview vandaag aan de pols. :ok_hand::slightly_smiling_face:

Fijne- en veilige avond gewenst!:four_leaf_clover:

35 likes

Blijft mooi! Op niveau van je GS lijkt me. Staat ie nog steeds te koop?

1 like

42mm, draagt ook als zodanig, niet groter or kleiner…

1 like

nog ff een avond wissel🙏

21 likes

19 likes

25 likes

Wat zijn die bovenste pennen?

De afwerking is zeker top, zie weinig verschil met de GS’s die ik gehad heb. Staat wel nog te koop inderdaad, smaak neigt naar kleiner (maar niets hoeft :wink:)

1 like

allemaal breitling

13 likes

En schrijven die een beetje voortreffelijk?

ik gebruik ze niet. vindt het leuk ze te verzamelen. zijn hebbe dingetjes.

In plaats van brak in bed liggen, heb ik eens op een leukere manier de verjaardag van een goede vriend gevierd.
Uiteraard als juppen naar Amsterdam.

Lunchen kan op een normale manier, maar niet als je 30 bent geworden (pffff wat een oude knakker, gelukkig heb ik nog even :baby:)

Churo’s als toetje? Nee, want er zit een Dunkin Donuts tegenover het Mexicaans restaurant.

Omdat we niet konden zitten, zijn we maar gaan wandelen door de stad, op zoek naar een plek om ons vol te proppen.

Uiteindelijk een mooi plekje gevonden, met uitzicht op een protest (niet gekeken waar het om ging dus kifesh)

Lekker volproppen

Deze donut heet: “bloody mes” (hihi, woordgrapje)

Ironische naam want daarna werd het ook een bloody mess:

Vervolgens naar mijn favoriete zaak gegaan om het cadeautje op te halen voor hem (uiteraard Gassan, en zoals gewoonlijk top service).

Mooie blauwe Montblanc pen met een gravering van zijn naam. Erg blij dat Gassan alles zo snel heeft geregeld voor zijn verjaardag :muscle:t4:

Uiteraard moest er nog deftig worden gegeten, dus naast mijn favoriete horlogezaak zijn we naar mijn favoriete restaurant gegaan

Om vervolgens te eindigen in de bioscoop waar we de film “Smile” hebben gekeken. Holy shit, ik kijk elke horrorfilm, maar dit is een van de engste die ik ooit heb gezien.

Het was me weer een mooie zondag.

47 likes

Weliswaar op een ander bandje maar dit staaltje Hollands ondernemerschap blijft binnen HF. :slightly_smiling_face:

20 likes

Pfffff, mooie foto’s juist vooral de onderste :star_struck:

1 like

Goede dagbesteding op de zondag :slight_smile: leuk verhaal ook, was weer vermakelijk

1 like

Goedemorgen allemaal.

11 likes

Laatste nachtdienst alweer :partying_face: dus weer een week vrij.

27 likes

Ook deze tijdens de graveyard shift

22 likes