Ik heb meestal nog wel een lamp aan, of twee. Mooie cocktail time. De Glycine is ook geen straf, maar om nou te zeggen dat ik 's avonds lume moet hebben…
Ja hij blijft!
De Skyracer was echt te dik en deze is ook vet !
En ik kan niet álles houden, heb ‘m iig gehad…
Zijn toch fijne horloges die Citizens, das ook een mooie die van jou . Ik heb al de voorpret als ik die GPS citizen in de vakantie kan ophalen. Vanmorgen nog even een appie gestuurd naar Spanje dat ik er ook nog een stalen band en een groene rubberen band bij wil. Je weet toch welke ik in de pijplijn heb zitten
@Fp_watches, dat is echt een aparte Seiko, ben ik nog niet eerder tegengekomen. Leuk en onderscheidend horloge
Gefeliciteerd met je Casio, wens je veel draagplezier
. En je weet het he, die is gelijk gezegend door Jesus
Echt een wereldburger ben jij met een wereldse Squale
Dan gefeliciteerd met je Pelagos, wens je veel draagplezier. Daar mag op gedronken worden
Zolang je blijft wippen zullen er vast nog wel jonge horloges bij komen
Huh, krimpt die en zet die weer uit. Van 39mm naar 40mm en weer terug
Even wennen, maar wel een leuk horloge
Komt mij bekend voor
Echt een mooi horloge die Nomos, heb je veel gekleurde sokken want dan moet en wel een bijpassend horloge bij
1 heel klein lampje, moeten zuinig zijn he met de energie. Nee joh, wordt in de nacht vaak wakker en om dan iedere keer over mijn vrouw heen te kruipen is ook zo wat, dus kijk ik even hoe laat het is. Maar zal eerlijk zijn, ik vind de lume gewoon mooi op een horloge
Verder wens ik iedereen nog een fijn weekend en nog heel even genieten van het zonnetje
Gelukkig heb ik toch nu toe alleen maar blauwe horloges, maar in de toekomst moet ik waarschijnlijk nog wel een paar andere kleuren sokken kopen (met bijpassend horloge)
Beide hele mooie horloges Fred👍
Wissel! Aan een kaasplankje waaronder de Herve en een lekker wit blond Leffe biertje met een horlogewissel naar de Rolex Datejust 16013. Fijn weekend allen!
Dank je wel Thijs. Ben er erg blij mee: een blijvertje.