Wat dragen wij vandaag LXIX

Toch elke leer vind ik het een fantastisch mooi horloge. Ik zie niet direct dat het een Tudor is. Erg fraai!

Tja ik zie het wel wat een kletser het is, weet je nog gisteren “van ruilen komt huilen”. Dan de nuchterheid van de vrouw, wat maakt dat nou uit, het is toch ook gewoon een horloge. Snap jullie kerels echt niet :rofl: :rofl:

Dus nu mocht zij een horlogewissel uitkiezen, van Invicta tot Rolex en alles er tussen in. Het werd dus deze Citizen, want ja mooi blauwe wijzerplaat dat is haar criterium.
Zo zie je maar heb niets te vertellen thuis, want ja ik wilde de Seadweller om maar die heeft een zwarte wijzerplaat. Dus minder mooi dan die Citizen, tja smaken verschillen he :wink:

12 likes

Kan ik mij helemaal voorstellen, droge stof en stamp werk. Dan maar even naar een mooie Tissot kijken. Bandje past mooi bij je Tissot :+1:

2 likes

22 likes

Dit zijn nu echt de leuke initiatieven van het forum, TOP :+1:

2 likes

Grappig horloge, moet wel een handleiding voor te vinden zijn? Leuk om erbij te hebben en voor het geld hoef je het niet te laten :smiley:

1 like

Klein verschil qua vorm toch :wink:, vraag mij alleen af of die Omega lekker draagt. Ben van beide merken fan, maar in dit geval zou ik voor de Breitling kiezen :smiley:

1 like

Mooie Seastar Petra, volgende stap is een duikcursus :wink:

1 like

Soms dekt ‘bijzonder’ de lading niet helemaal :sweat_smile: 🥲 :grinning_face_with_smiling_eyes:

17 likes

28 likes

Wat een schitterend horloge, gefeliciteerd hiermee​:+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Sowwwwwww dan!!! Bijzonder mooie verschijning

1 like

22 likes

26 likes

Fijne avond allemaal

25 likes

Dat vooroordeel hoor ik vaker. Hij draagt juist opvallend lekker. Ook door de dikke band en zware sluiting is hij erg goed in balans. Veul beter dan bijvoorbeeld de James Cameron DeepSea.

27 likes

Vliegen, dus een flieger…

:netherlands::airplane::uk:

24 likes

Zelfs de lugboutjes zijn om af te likken :wink:

2 likes

Lijkt me best wat, Ferry. Wie weet.

1 like