Wat dragen wij vandaag LXIX

Heel gaaf zo’n mooie GU FS! Zit er ook al langzaam een beetje naar te zoeken. Lijkt me voor mij de perfecte dresser.

2 likes

32 likes

32 likes

Heel mooi! Ik zou hem ook nog wel eens willen. Veel draagplezier!

1 like

Dankjewel kerel! :slightly_smiling_face: Gewoon echt een heel leuk ding. Ik merk dat ik net zo blij ben als toen ik enkele van mijn veel duurdere horloges kocht. Blij als een kind! :smiley: Nu nog zien hoe die rekenliniaal werkt… :scream:

2 likes

Zo dan, nice!

1 like

Mijn NA, vandaag voor het eerst om de pols!

34 likes

Mooi man! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

2 likes

Gefeliciteerd @anon34385602 … hier precies hetzelfde hoor. Loer er ook al jaren naar, maar komt er gewoon niet van. Geniet :ok_hand:

1 like

Dankje kerel! :+1: :blush:

1 like

Vandaag de :sun_with_face: even naar binnengehaald…

31 likes

30 likes

Na de witte gisteren vandaag de zwarte Poljot-Sekonda Strela, ook hier weer een echte spacewatch, deze werd gedragen door de cosmonaut Gubarev. Lastig om goede exemplaren te vinden maar deze komt gewoon hier van het forum!

En ook hier weer een wijzerplaat met lager liggende subcompaxen met “tin-can” ringen “paddle-hands” groene lume, rode puntjes, lollipop chronowijzer…. :heart_eyes:.

Binnenin de 36mm kast tikt een handopwinder Poljot 3017 uurwerk wat een Sovjet-derivaat is van de Venus 150.
Wat leuk is om te melden is dat de balans van dit uurwerk geen schokprotectie heeft maar het toch vlekkeloos opereerde tijdens het geweld van een lancering, gewichtloosheid en de klap van een landing.

27 likes

26 likes

31 likes

38x38mm, lug to lug 50mm, dikte 10mm

1 like

Training op de Utrechtse heuvelrug en in de pauze een rondje door het bos met de bb58.

26 likes

Ik vind die gele dial echt baas @Mieske007 :ok_hand:

1 like

31 likes

38 likes