Wat dragen wij vandaag LXV

20 likes

Ja gaat gelukkig goed allemaal . Voel mij eigenlijk prima maar moet woensdag nog naar het ZH voor een stent operatie.

4 likes

19 likes

X post

18 likes

Die black beauty

1 like

13 likes

Deze weer vandaag! In het topic “Chopard only” werd opgemerkt dat het uurwerk en daardoor de achterzijde saai zou zijn. Mijn advies was: weer omdraaien en genieten!

26 likes

Alpina op een mosterdgele nato van CNS😁

21 likes

Onlangs deze mogen bewonderen bij een mede hf’er. Prachtige wijzerplaat en maat, dikte etc spot on!

1 like

18 likes

Ha Ed, krijg nog steeds die glimlach op mijn gezicht als ik jou horloge zie :smile:

Zo jij begint al lekker vroeg of was het gisteravond? :wink: Wat zijn ze mooi he die Rolexen :smile:

Je hebt groot gelijk, nu is het perfect weer voor zo’n uitstapje, mooi die Kemmer om de pols :+1:

Kan je wel zeggen ja, ben nog niet zo lang terug maar het begint al weer te kriebelen. Nou ja nog 2 maandjes en ik ben weer pleite :wink:. Mooi die Zenith om je pols :+1:

Echt een zomers kleurtje, met de zon erop wow dan is het helemaal genieten, benieuwd naar je eerste duik met deze kletser :smile: :ok_hand: :+1:

Daar zijn ze ook voor gemaakt toch :wink:

Precies zoals het hoort, zowel horloge als band beiden heel mooi :+1:

Gefeliciteerd met je Nomos en natuurlijk veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Helemaal mee eens :ok_hand:, mooi horloge, mooie maat en niet te vergeten de lumen :+1: :ok_hand:

Ja duh, logisch toch. Lekker genieten van je Chopard :ok_hand: :+1:

Iedereen lekker genieten van het weekend, komende week wordt het weer zweten.

8 likes

14 likes

24 likes

De band van dat horloge is zo lekker :yum:

1 like

Je hoort mij niet klagen, maar ja ben ook snel tevreden :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nou dat is fijn en gelukkig hoef je niet lang op stent plaatsen te wachten.
Ik wil je veel succes en sterkte wensen voor woesdag :+1:
Take care en houd je haaks…

2 likes

Fijn weekend allemaal!

22 likes

19 likes

Een zonnig weekend allemaal ! :sunglasses:

30 likes

16 likes