Wat dragen wij vandaag LXV

16 likes

Wissel.

27 likes

Een seadweller vandaag.

22 likes

Deze vandaag omgehad

14 likes

Ook deze mag niet mee op vakantie. Dus even van genieten

Fijne avond allemaal

11 likes

19 likes

29 likes

Deze IWC Big Pilot Seven Days vandaag aan de pols. :slightly_smiling_face: Een week geleden terug gekomen van een full service bij sympathiek forumlid André @Horloge24 die als horlogemaker ook gecertificeerd IWC Service Centre is. Vakwerk heeft deze man geleverd; het horloge is als bijna nieuw bij mij terug gekomen. :ok_hand:

PS. voor de liefhebber binnenkort verkrijgbaar in het ‘blauwe theater’ van ons forum. :blush:

Fijne nacht gewenst! :four_leaf_clover:

41 likes

Prachtige Big Pilot Harry!:heart_eyes:

1 like

Dankje Peter! :blush: Het is met zijn 46 mm een flinke klok aan de pols, maar zeker een beauty! :ok_hand:

1 like

Pff, doe mij maar een centimetertje minder :open_mouth: :wink:

1 like

Hahaha… tja, het is wat het is Jeroen. Size matters! :grimacing: “Groot is mooi en veel is lekker!”…Ik weet ‘bij God’ niet waar dat op slaat, maar iemand die ik heel goed ken zegt dat altijd… :joy:

1 like

Zekers!

Alles boven de 42mm heb ik allang de deur uit gedaan. De mooiste maat voor mij vanaf 35 tot en met 42 mm, afhankelijk van de lug to lug maat.

14 likes

Daar kan ik mij heel goed in vinden. Ik draag zelf het liefst 36 tot 40 mm met een uitschieter naar 42 mm. :slightly_smiling_face:

17 likes

Precies dat! Oversized is echt op zijn retour… Ja, een duiker of flieger mag wel wat groter maar kleiner draagt doorgaans toch echt fijner naar mijn mening.

2 likes

En dat is het ‘spot on’ Jeroen. :slightly_smiling_face:

2 likes

Prachtig Harry, binnenkort ga ik ook een bezoekje brengen aan André @Horloge24. Ook voor jou een fijne nacht gewenst!

2 likes

Welterusten of een fijne dienst :+1:

16 likes

De vakantie beater! 6 uur vroeger :+1:t2:
(Let niet op het vuil…)

18 likes