Wat dragen wij vandaag LXV

Avondwissel naar deze. Nog fijne lichtinval in de serre voor mooie foto’s.

27 likes

Velona voor de avond…

…en een glaasje om de week door te zagen. Proost! :tumbler_glass:

18 likes

Vandaag geslaagd bij de Swatch store in Bordeaux.

17 likes

Deze vandaag trouwens ook om gehad maar ik vond de kleur van de wijzerplaat toch wat tegenvallen. Meer grijs dan wit. Afwerking van de kast was wel ongelooflijk mooi! :ok_hand:

13 likes

13 likes

Dankjewel, het is gewoon het originele van FC. Ik voel ook idd geen behoefte om te wisselen bij deze combi.

1 like

Later reactie. Dat komt omdat ik steeds deze foto weer zie met scrollen. Sowieso natuurlijk een pachtig en legendarisch horloge dit. Maar het lichtinval dat speelt met het safier maakt het nog mooier.

Moest dit nu wel even kwijt :stuck_out_tongue_winking_eye::grin::ok_hand:t3:

1 like

SPB249j1

1 like

Ok, ik zal hem minimaal 1x per maand om de pols doen. De AR coating is prima. Over dat loeren Chris: ik heb vandaag verschillende keren weer gehad dat ik wilde kijken hoe laat het was en minuten later nog steeds zat te kijken.

Bij bepaalde lichtinvallen zie je schitteringen in die gave wijzerplaat, die subtiele minutentrack, die rode secondewijzer die perfect langs de track schiet, hoe die indices in de track en op de wijzerplaat liggen.

Ik denk dat de omgeving zich zorgen maakt over mijn ‘afwezigheid’ vandaag…

1 like

Blijft een mooi bandje :ok_hand:

1 like

Goedemorgen allemaal

19 likes

Mogguh :hugs:

35 likes

Moggê :yawning_face:
Zit er hier bijna op …

15 likes

Beide flesjes zijn eindelijk gegeven :yawning_face:

22 likes

:+1: ik tot half 8 :wink:

1 like

19 likes

Morgûh :coffee:

23 likes

Goedemorgen allemaal vandaag mijn jaren negentig Seiko

33 likes

Ook hier aan de late kant, maar dank voor je compliment! In het echt is het nog veel mooier. Ik kan ook eigenlijk niets bedenken dat mij stoort aan het ontwerp. Dus…ja, ik voel mij anders met een Seiko😉

1 like

Werk ze vandaag!

27 likes