Wat dragen wij vandaag LXV

Ai Caramba, komt je band los?

1 like

Ja bizarre koppijn en spierpijn. Erg vervelend :weary: mja dan maar weer terug naar bed

1 like

Beterschap! Ik was er met een dagje koorts, maar wel twee weken lang hoesten vanaf…

1 like

12 likes

De rubberen band draagt echt lekker. Hoef me eigen even niet druk te maken dat ik die stalen band ga beschadigen :joy:

22 likes

Ik heb er nochtans geen spijt van :grimacing::kissing_heart:

1 like

Wissel naar een NA, vers van de pers!

24 likes

Gaaf man! Gefeliciteerd!

1 like

13 likes

Goed opgemerkt!
Thanks!!

Ik had het nog niet gezien. Onlangs heb ik die weer terug gezet op de originele band en inderdaad, hij zat niet helemaal goed. Ik klik hem er net in. :pray:

1 like

Avondwissel, eigen lof stinkt, maar veel mooiers dan dit is moeilijk te vinden :innocent:

21 likes

Leer eraf:

Staal erop met avondwissel:

20 likes

Super grappig om de side-collection te hebben !!

De ‘klusShock’ :beers:

6 likes

Dat vind ik ook. Maar nog niet gedragen op staal, en moet zeggen, dat bevalt ook wel.

1 like

En dat louter voor een flesje La Chouffe te openen en uit te gieten… :roll_eyes:

Ik heb het flesje ermee opengemaakt :joy: Kan wel met zo’n ding :v:t2: Maar lekker een kabouterbiertje na het verhuizen van een vriend, heerlijk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Affirmatief! Lekker biertje de La Chouffe. Om in hetzelfde milieu te blijven de Cuvee Des Trolls is ook best te smaken :wink:.

Heb hem gehad! Love it! :+1:t2:

Mwah, smaken verschillen, vond die niet heel best :grinning_face_with_smiling_eyes: Heb nu een Erdinger, ook dikke prima. In het najaar staat er een uitje gepland naar Antwerpen, speciaalbierhoofdstad. Welke horloge zal daar bij passen?