Wat dragen wij vandaag LXV

Goeie combo inderdaad!. Echt een heel esthetisch model deze met de crownguards en de dag en datum op 12. De afwerking geeft m echt een mooi balans tussen robuust en sjiek.

24 likes

Gefeliciteerd man, geniet ervan :ok_hand:

2 likes

Eén keer zo’n gondel omhoog is voor mij dus genoeg :sweat_smile: Groeten uit de best wel zonnige alpen

28 likes

Vandaag mijn King Turtle weer om, leuk met die blauwe accenten op de bezel en de wijzers.

11 likes

Nog een dagje, nu aandacht voor de achterkant :+1:

R.O.2 Classic

8 likes

Prachtige 2 liner!

1 like

Goedesmithsdag:

PRS-25EXP

17 likes

26 likes

Gaaf!

1 like

Ik vind hem erg geslaagd! :+1:

Verder gewoon hard, anders niks!

Met halfharde podloodjes lossen we niks op… :joy: :+1:

image

4 likes

Nee, niet diep…
Wel hoog: 2800 metri+ in de Piëmonte.

14 likes

Heel mooi horloge en voor sommige een grail maar ik zie niet in wat deze moet toevoegen aan jouw collectie?

Maar wij gaan het zien? Heb je deze ergens speciaal voor gekocht? Ben benieuwd met al dat rolexgeweld of dit wat wordt.

Bedoel het positief naar het horloge en naar je collectie :sunglasses:

1 like

Dank je!

1 like

Wow, mooie klok :slight_smile::+1::+1:

Ziek thuis op de bank …
Ach ja, 1 keer om de 5 jaar mag je wel eens ziekjes thuis blijven.

20 likes

10 likes

Niks, lang verhaal van Chris gewoon kort maar krachtig en geen enkel kritiekpuntje :wink:

Ik zei het je, de laatste loodjes. Fijn dat je weer thuis bent, wat gaan ze 10 aug. weer doen, moet je ook nog afspraken voor revalidatie maken? Rustig aan Makker :ok_hand: :+1:

Gefeliciteerd met je Seamaster, hoef jou niet te vertellen wat een fijn horloge dat is :wink:. Wens je veel draagplezier met deze Omega :ok_hand: :+1:

Gefeliciteerd met je Citizen, wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Beterschap, daar zou iedere werkgever voor tekenen 1 keer in de 5 jaar. Lekker goed uitzieken en er dan weer fris tegen aan :ok_hand: :+1:

3 likes

Zit daar een ETA uurwerk in of een zelfgebouwd uurwerk door R.O.?

11 likes

2 likes