Wat dragen wij vandaag LXVI

Makkelijke keuze, de FORTIS :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Zou dit dan het horloge zijn voor je? Na een lange zoektocht waarin honderden horloges de revue gepasseerd hebben.

1 like

Voor iedereen met schoolgaande kids in NL Midden: ofwel weer veel plezier met iets dat lijkt op een dagritme, ofwel succes met iets dat moet lijken op een dagritme :grin:

En mensen met avond- of nachtdienst: heb een goeie/fijne shift!

10 likes

Oh, ik mag die kroon wel eens met een fijn borsteltje schrobben… :sweat_smile:

Dat is wel een hele grote uitspraak :innocent:

Maar wel lekker dat ik af kan wisselen tussen staal (wat voor mij een must is) en dit prachtige rubber :crazy_face::drooling_face:

We gaan het zien maar de Rolexen staan wel allemaal te koop en deze niet :thinking:

1 like

17 likes

Welterusten of een fijne dienst als je aan het werk bent :+1:

14 likes

Da’s een haarlijntje man! :joy:

1 like

Ben verliefd!!!

Zware twijfels of dit wel een originele wijzerplaat is… Patroon lijkt veel grover dan originele manta platen:

14 likes

Goedemorgen allemaal.

14 likes

23 likes

Nu nog ff niks (bijna weekend nog ff het laatste uurtje nachtdienst :grimacing::+1:
Zodadelijk …

33 likes

15 likes

Daarin verschillen de meningen helaas. Als je er met je nagel achter blijft hangen is het geen haarlijn :wink:

2 likes

Goedemorgen HF. Fijne dag allemaal

20 likes

25 likes

Dat heb ik me ook afgevraagd, eerlijk gezegd geen idee. De plaat komt van een grote mod-parts winkel (volgens mij was het DLW), niet van een anonieme eBay verkoper.
Ik vraag me af of zij het risico willen lopen vervalsingen te verkopen, maar zeker weten doe ik het niet.

Ik merk dat de vakantie voorbij is, iedereen weer on the move.
Nog lekker ontbijten op het balkon.
Met de Navygraf.
Mooie dag iedereen!

20 likes

Pffff…vakantie weer voorbij😭…rustig aan beginnen

21 likes