Wat dragen wij vandaag LXVI

Met de hand in de broekzak fotoooooo :grin:
en bijpassend shirt, ofniedan :sunglasses:

32 likes

37 likes

18 likes

errug mooi zo :star_struck:

1 like

Deze nog een keer

21 likes

30 likes

Vandaag mij Seiko Prospex Padi King Turtle ( mag ik voortaan gewoon Turtle zeggen :wink:) om de pols, gezellig samen (en nu mag ik dat zeggen) met een klok op de foto :blush:. Zit nu al weer te bedenken wat er morgen om de pols moet :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Wisselt je van Japan naar Zwitserland

3 X onbewerkte foto.
Coating en lichtinval en lay out

22 likes

Wat vinden we van de Nato?

21 likes

En de andere recente NA :slight_smile:

20 likes

NA kletser

15 likes

Een witte 1680 is ook zeker een optie hoor! Sterker nog dat is mijn voornaamste doel want die rode worden mij in tegenstelling tot de witte wel aangeboden maar voor bedragen ruim in de 30k. Maar mooi ding. En ik kan gelukkig heel goed iets moois van een ander zien :sunglasses:

1 like

Tof :ok_hand:

Middagwissel naar de tweede NA van deze week:

Citizen BN0118-4E

18 likes

18 likes

Zeker een van de mooiere. Gekocht van de 1ste eigenaar (40 jaar lang gedragen tijdens uitvoering van zijn beroep: stratenmaker). Toen het ding niet meer liep, mij erbij geroepen en ik heb het horloge laten servicen (met behoud van alle originele onderdelen, buiten de slijtage delen natuurlijk)…

Echt een puik horloge waar ik trots op ben.

Die is echt niet verkeerd :+1:, zie ik het nu goed en kleurt de plaat met het licht mee?

Ha ha, kan nu al voorspellen wie er heeft gewonnen :wink:. Tudor hielt in ieder geval de tijd goed bij.

Je zou er toch een nieuw glaasje in gaan zetten? Of laat je hem zo met de echte vintage look.

Echt een mooie Tudor DD, vooral die plaat is echt heel mooi. Mooi op de foto gezet :+1: :ok_hand:

Net andersom, van Zwitsers naar Japans :wink: En ik heb toch weer een mooie Jap op het oog, moet ik nog wel even wachten tot november en of het lukt want ook die Jappen horloges kunnen een slok geld kosten :smile:

Niet negatief naar jou bedoelt hoor, maar ik heb dus echt niets met Nato. Gewoon weer eens een kwestie van persoonlijke smaak. Ik zou er leer of staal op doen :wink:

Had ik je daar al mee gefeliciteerd, zo niet bij deze en vee draagplezier :+1: :ok_hand:

Gefeliciteerd met je Steinhart, wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Gefeliciteerd met je Citizen, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Iedereen nog een fijne avond, nog 1 dagje zweten en dan weer door naar echt lekker weer :smile:

2 likes

Goeie foto :facepunch:

1 like

Nou dat zegt wel iets want volgens mij heb je een aardige collectie waar je uit kan putten. Koester hem :+1:

1 like

39 likes