Wat dragen wij vandaag LXVI

Tropic van ome Ali binnen. Past top tussen de geschroefde pinnen. Waarschijnlijk wel wat wegsnijden, want de kast van de Squadron is niet afgerond. Banden bewegen nu niet soepel.
Sorry voor de fotospam, maar die tropical verandert het horloge compleet. Superblij mee!

10 likes

Wat blijft dit toch een droom van een horloge. Prachtig! Alleen het 4 jaarlijkse en prijzige onderhoud dat je vrij strak moet laten uitvoeren (maak ik uit het Zenith topic op? ) weerhoudt me. Maar man oh man wat een beauty!

1 like

Kan voor gezorgt worden :stuck_out_tongue:

1 like

Cross-post maar wat een klatser zeg

23 likes

Hoi Chris,

Dankjewel man! :blush: Maar die Tudor is natuurlijk een topper van de bovenste plank! Erg mooi! :ok_hand:

3 likes

Dankjewel, ik draag hem met veel plezier.

Service doe ik om de 5 jaar en de prijs valt reuze mee aangezien hier op HF prima horlogemakers zitten die de El Primero door en door kennen en aan wie ik mijn Zeniths vol vertrouwen overlaat.
Kost echt de kop niet…

1 like

Biertje voor het eten. Valt altijd lekker. :smile:

24 likes

Oef… en zo staat een El Primero met een zwarte wijzerplaat van 38mm zonder draairing of tritium Rainbow weer pontificaal bovenaan de wensenlijst… Bedankt voor dat extra stukje inzicht @AB64!

3 likes

Eet smakelijk!

16 likes

*Speciaalbier

1 like

Haha…

1 like

Graag gedaan! :wink:

Maar die van mij is dus wel met draairing en met tritium…

25 likes

Ja, wat onhandig geformuleerd. Zonder draairing sloeg op die 38mm. Ik overweeg een type 02.0500.420 of soortgelijk. Of een Tritium Rainbow zoals de jouwe (niet aan te komen lijkt het) of de non Tritium versie met wit datumvenster. En uiteraard hebben die wel een draairing :sweat_smile:. Nou, ik heb wat om te overwegen. Thanks in elk geval!

1 like

Groeten uit Servië!

17 likes

Toeren met mijn Duro in mijn Clio.

12 likes

Zenith Manufacture Edition

33 likes

Na een hele dag SO tijd voor een wissel…

25 likes

8 likes

Nieuw bandje binnen voor de Duro

10 likes