Nondeju wat blijft die mooi zeg.
Ik moest zo lachen. Iets zegt me dat grootvader’s horloge dat avontuur ook nipt had overleefd.
Ik heb drie kleine kinderen dus een hoop te proppen. Beter het zekere voor het onzekere
Vandaag maar eens een Flieger op een kleurig NATOotje. Want 's zomers gaat er niets boven NATO. Staal wordt warm, leer naar en rubber… Tja, is ook niet fris.
Dat doe je goed. Waar gaat de reis naartoe?
Ja mooi heh? Ben er echt heel blij mee, maar toch vandaag voor een andere topper gekozen:
Met een nieuw bandje van @Ko-Banden
Ik vind het nieuwe Fortis echt een tof merk maar zo zonde dat alleen jij als verkoper/vertegenwoordiger ze hier laat zien. Elke keer denk ik, ah een nieuwe Fortis, en dan zie ik weer ABC, ja, mooi… maar gedragen door iemand die ze zelf niet bezit of gekocht heeft.
Zijn er hier eigenlijk mensen met een ‘Jupp’ Fortis? Geen kritiek, gewoon nieuwsgierig! Denk het niet.
Wanneer komt de Marinemaster M44 eindelijk in wat meer kleurtjes? Bij de kleutermaat kan je kiezen uit tig kleurtjes en bij de topper maar uit één kleur.
Zou eigenlijk omgekeerd moeten zijn beste heer Jupp!
Wat licht al niet kan doen met een dial, mooi die kleur zit toch een klein blauw tintje in. Top horloge en foto
Gefeliciteerd met de kids, dat wordt dus een leuk kinderfeestje, zwembad in de tuin en gaan met die banaan
Groot gelijk, lekker genieten van het mooie weer . Zie ik nu ook de zulu tijd op je dial
Gefeliciteerd met je moonswatch, die negatieve reacties gewoon negeren zolang jij er maar blij mee bent, daar gaat het om
Elke boom staat toch gelijk aan 10 airco’s lekker dagje in het bos blijven en genieten van de natuur.
Ik wilde eerst verder weg maar dat trekt mijn vrouw niet, maar ik ga naar Tenerife ken daar een directeur van veel horloge winkels zowel op de Canarische eilanden als op het vaste land. Hij kijkt of ze in hun winkels in Spanje nog een Rolex op staal voor mij hebben, anders zit ik te denken aan nog een Seiko high beat of een mooie Tudor daar ben ik nog niet over uit.
Erggggg mooie combi dit
Ik dacht in eerste instantie dat je zijn gezicht deels geblurd had…. Maar hij heeft gewoon een grote zwarte neus Maar een mooi zomers horloge
Gewoon laten gaan. Gazons zijn toch een milieudelict in wording. Geniet van je sinaasappel. Ik heb tomaten uut de tuune.
Als je de band er af haalt en zoiets doet als jij is het prima om aan te zien. Ik hoor alleen berichten dat ze uitzonderlijk kwetsbaar zijn, en dat is jammer.