Wat dragen wij vandaag LXVI

Bedankt Thijs :facepunch:

1 like

Goedemorgen HF :coffee:

29 likes

Tuurlijk niet nieuwsgierig, maar gewoon belangstelling voor elkaar😀. Ik wil misschien eens kijken naar een Tisssot, met dit merk begon mijn hobby vijf jaar geleden serieus. In mijn forum naam HansT, staat de T vooral voor Tissot, ik had namelijk in de maand dat ik lid van het forum werd een nieuwe Tissot Classic Dream gekocht. Een maand later kocht ik ook nog een Tissot PRC 200 automaat. Beide horloges zijn weer vertrokken, maar ik zou best wel weer een Tissot er bij willen.

Mijn oog is gevallen op een Tissot Visodate 42 mm Powermatic 80, Silver dial op leer, maar ik ga misschien alleen nog maar even kijken😀.

6 likes

Toevallig startte ik de hobby ook met de PRC 200 van Tissot. Succes met het kijken Hans.

1 like

Goede keus Hans.

Ik ben helemaal verzot op mijn blauwe. :rofl:

27 likes

Misschien kijken😀

1 like

Prachtig!

1 like

Foto tijdens autorijden gemaakt.

Ging best goed

22 likes

Te gek!

1 like

Zucht. Belachelijk, twee keer knipperen en het staat tot je knieën. Dan helpt het natte warme n klimaat ook niet mee. Niets onderhoudsvrij dus 🥲

Goedemorgen!

19 likes

Swiss Made :switzerland: :orange_heart:

22 likes

Lekker man, geniet ervan :sunglasses:

Man man man, wat hoog! Ik heb de foto opgeslagen.
Heb hoogtevrees, best wel erg, en deze foto geeft me al kriebels. Maar door de foto goed te bekijken probeer ik het te rationaliseren.
Tijdens mijn vakantie in Frankrijk bij de krijtrotsen (108 meter) ben ik al 1000 doden gestorven.

Lekker belangrijk allemaal :smiley:

Nog een Seikootje erbij dan maar

20 likes

Hamilton Khaki Field Automatic vandaag.

17 likes

Moge allen!

15 likes

30 likes

Fijn weekeinde!

32 likes

19 likes

Mooi. Heb ik niet. Maar wil ik wel :sweat_smile: Mooie zoekopdracht voor me :+1:t2:

1 like