Wat dragen wij vandaag LXVI

Goedemorgen beste HF’ers:

13 likes

Goedemorgen allen.

16 likes

Stout geweest? :yum:

16 likes

Timex Falconeye

23 likes

30 likes

17 likes

Nee, niet voor zover ik weet tenminste :wink: . Twee weken vakantie en hier bijgevolg nauwelijks op bezoek geweest… Althans, dat is mijn beste gok wat reden betreft :smiley:.

1 like

29 likes

13 likes

27 likes

Een mooie, deze :+1:

Wat voor soort binnenwerk zit erin ?

1 like

Tja, knap hé :+1:
Heb je nu speciaal deze schoenen gekocht omdat ze bij deze prachtige Zenith passen ? :smiley:

1 like

:+1:

Ik denk, als ik één ontwerp van Rolex zou moeten kiezen, dan zou het deze zijn.

1 like

Squale 1553: secondewijzer maakte grote stappen; met een vers batterijtje is dat weer gefixt.
Licht en luchtig horloge dat eigenlijk te weinig polstijd krijgt…

12 likes

En ook supermooi, deze :+1:
Lijkt me geen straf om die een hele dag te dragen :wink:

10 likes

In de schaduw nog heerlijk uit te houden.

23 likes

Gr. Marc

14 likes

Ja joh, 1 moet de eerste zijn toch maar jij bent in ieder geval lekker wakker nu :wink:.

Van mij krijg je er 1, leuk bedacht die foto :smile:. O ja, natuurlijk mag die Breitling er ook zijn :wink:

Moguh Renepb, begreep gisteren dat wij matties zijn. In ieder geval hier een stuk gezelliger :smile:

Ben ik nu van het padje af, tis toch nog de hele dag vrijdag :wink:. Maar met die Padi kan je wel een duik in het zwembad nemen, heerlijk horloge ben er ook nog steeds blij mee :smile:

Lekker man, prettige vakantie en het er goed van nemen :+1:

Daar heb je lang naar gezocht, schoen en band zelfde kleur, of toevalstreffer? Enne toffe Zenith :+1:

Moet je nagaan, ik zit nog steeds op TL-1 gaat nog sneller op. Maar als ze op zijn geef je iedereen een :+1:, snappen ze ook wel. Ik heb er nog maar een paar voor later op de dag.

3 likes