Goedemorgen beste HF’ers:
Stout geweest?
Nee, niet voor zover ik weet tenminste . Twee weken vakantie en hier bijgevolg nauwelijks op bezoek geweest… Althans, dat is mijn beste gok wat reden betreft
.
Een mooie, deze
Wat voor soort binnenwerk zit erin ?
Tja, knap hé
Heb je nu speciaal deze schoenen gekocht omdat ze bij deze prachtige Zenith passen ?
Ik denk, als ik één ontwerp van Rolex zou moeten kiezen, dan zou het deze zijn.
Squale 1553: secondewijzer maakte grote stappen; met een vers batterijtje is dat weer gefixt.
Licht en luchtig horloge dat eigenlijk te weinig polstijd krijgt…
En ook supermooi, deze
Lijkt me geen straf om die een hele dag te dragen

@Gosz was me te snel af, voor niks de hele nacht opgezeten en een tray Red Bull op
Ja joh, 1 moet de eerste zijn toch maar jij bent in ieder geval lekker wakker nu .

Op naar een meloen likes !
Van mij krijg je er 1, leuk bedacht die foto . O ja, natuurlijk mag die Breitling er ook zijn

Bijna tijd ….
Moguh Renepb, begreep gisteren dat wij matties zijn. In ieder geval hier een stuk gezelliger

Red/Blue Saturday
Ben ik nu van het padje af, tis toch nog de hele dag vrijdag . Maar met die Padi kan je wel een duik in het zwembad nemen, heerlijk horloge ben er ook nog steeds blij mee

Laatste werkdag, daarna 3 weken vakantie!
Lekker man, prettige vakantie en het er goed van nemen

Look! New shoes.
Daar heb je lang naar gezocht, schoen en band zelfde kleur, of toevalstreffer? Enne toffe Zenith

Verdorie, zoveels moois hier weer, en doordat ik weer naar level 2 ben, is mijn voorraadje likes alweer opgebruikt.
Moet je nagaan, ik zit nog steeds op TL-1 gaat nog sneller op. Maar als ze op zijn geef je iedereen een , snappen ze ook wel. Ik heb er nog maar een paar voor later op de dag.