Wat dragen wij vandaag LXVI

Squale 1521 blue blasted met rubber nato van Zuludiver…blijft een top bandje ondanks dat er hier weinig over gesproken wordt.

12 likes

Stoere oldtimer vandaag :grimacing:

20 likes

Vakantie voorbij maar ook in NL een duiker nodig helaas

23 likes

@RTM94 nou Robin mijn Na is “like a brotha from another motha” :grin:
Zie een post if vijf onder jouw post.
Zelfde idee hele andere details. Geinig

1 like

Mogge :slightly_smiling_face:

30 likes

Hij is eigenlijk helemaal niet meer gaaf. Ik bedoel hij is behoorlijk begaaid. 1 jaartje geleden in een doos gevonden zonder glas en verbogen wijzerplaat en hij mist nog steeds zijn centrale secondewijzer. Maar niets te klagen over €5 :wink:

Wat een meesterwerk blijft dit toch

15 likes

17 likes

Goedemorgen HF

31 likes

Pfoe ben blij dat die tijd voorbij is… slaap is toch wel erg fijn en lekker… sterkte en op naar betere tijden!

1 like

Gaaf horloge, waar heb je die gekocht? Kende het merk nog niet, leuk!

21 likes

Nice watch draagt ze Jan… maar wat in vredes naam heeft ze met haar nagels gedaan :rofl:

Hij is op papier vrij dik (14,7mm) maar dat komt met name omdat het glas 2,3mm uitsteekt. Als er vlak glas in zou zitten zou hij maar 12,4mm dik zijn. Hij draagt dus veel platter dan je op papier zou zeggen. Mijn oude Sinn 103 SA G was 16,2mm. Die was pas dik.

Kortom door het compacte maatje en bolling van het glas draagt hij heerlijk! (ik moet wel zeggen dat ik er ook een beetje bang voor was dat hij te dik was maar ik zat al jaren te loeren naar dit model en nu ik hem heb ben ik er erg blij mee).

Volgens mij is dit een redelijk ondergewaardeerd model (XX Aeronavale). Ze zijn dus voor redelijk interessante prijzen te krijgen.

8 likes

Sterkte :wink:

Geweldige band! :star_struck:

1 like

Jij in t begin beetje twijfel gehad voor aanschaf, maar uiteindelijk toch een goed besluit genomen.
Dit is een fraaie Alpina met massieve look and feel.
There’s a lot going on, maar dat is okay!
I like it a lot.
Grappig ook de schaalverdeling op de bezel.

Kortom een supertof horloge!
:facepunch::smiley::ok_hand:

Deze vandaag.

28 likes

Cool! Altijd vet gevonden. :+1:t2:

Lekker door de regen vandaag, verfrissend!

8 likes