Wat dragen wij vandaag LXVI

Lekker afwisselen. :ok_hand::grin:

1 like

29 likes

Vandaag weer eens wat anders de Citizen chronograaf, die blauwe dial is toch heel mooi met het licht erop. Tja, ga ik net een foto maken dat het net 3 uur is geweest maar het is echt de 18e vandaag op mijn horloge :wink:

12 likes

13 likes

Geiranger, machtig mooi en de speedy ook.

29 likes

19 likes

Omdat het al voelt als vrijdag… De Flightmaster om de pols.

18 likes

Thanos!

10 likes

Strand? Werk? Diner? Feestje? Deze kan 't allemaal…

21 likes

M’n NA natuurlijk!

37 likes

Dat snap ik niet niet geliefd op het HF ik vind het hem juist heel apart, weer eens wat anders toch en dat maakt het forum juist zo leuk. Verrassende horloges op het forum :+1: :ok_hand:

Zoals bij alle horloges, you love it or you hate it. Ik heb er geen moeite mee :wink:
Maar zo mag iedereen zijn mening hebben als het maar vriendelijk blijft en als jij vindt dat de dial is mishandeld door de fabrikant dan mag jij dat zeggen. Trouwens je begon met “mooi Orient” is toch altijd een goed begin :wink:. En zoals bij alle horloges, smaken verschillen.

Gefeliciteerd met je Omega, veel draagplezier en hoe leuk om later weer te ruilen voor een andere planeet :ok_hand: :+1:

Als je het zingt zullen de oudjes het zich nog wel herinneren “POPLA”, maar he, dit is wel even een cartier en een hele mooie :ok_hand: :+1:

Gefeliciteerd met je NA, wens je veel draagplezier. Vette band trouwens :+1: :ok_hand:

2 likes

Gekocht op staal, maar 2 jaar lang niet op de bracelet gehad sinds aankoop. Nu toch maar eens gedaan.

1 tip: koop je Tudor altijd op staal. Man wat staat dat de Black Bays goed.

23 likes

17 likes

12 likes

Supervet Ivar! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Thanks! het was een beetje een gokje (nooit in het echt gezien) maar het is liefde op het eerste gezicht :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Zó dan :heart_eyes:

1 like

Ah de kerktoren van Helmond.
Blijft indrukwekkend hoor.

1 like

17 likes

28 likes