Wat dragen wij vandaag LXVI

Vanmorgen nog even proberen; iets te chique voor mij :rofl::rofl:.

16 likes

Topper :star_struck:!

1 like

Toen ik naar de bankrekening keek wel ja :joy:

1 like

Goedemiddag HF vrienden,
Vandaag weer eens (een volgens mij ondergewaardeerde) Revue Thommen 42 mm om de pols. Het valt mij op dat ik deze al heel lang niet meer voorbij heb zie komen in dit topic (mijzelf niet meegerekend). Dit ondanks dat het een prima duiker is en zeker weten heel netjes loopt op zijn 2824-2 uurwerk. Zo de toon is gezet :wink:, dus binnenkort zullen er wel weer een paar uit de box gehaald worden en om de pols geslingerd :smile:. Zeg nu zelf, toch niets mis met dit horloge?

11 likes

18 likes

Op nieuwe band.

15 likes

Goedemiddag…:grin:

21 likes

Geen plannen voor vandaag, dus lekker relax.

Prettig weekend HF!

14 likes

Het weekend werken (PB in de zorg) dus de no-nonsense werkbeater.

13 likes

27 likes

21 likes

2e wissel al vandaag.

11 likes

Stadhuis Delft?

Echt leuk dit horloge, niet voor mij weggelegd want ik kan niet sleutelen aan vintage maar wat leuk die gravering op de case back. Dus dat wordt fietsen pmanneart naar Utrecht voor de Vuelta :wink:

Doe eens gek en draag ze allebei vandaag om de pols, of om en om vandaag. Hoef je niet te kiezen ook :smile:

Zoals het heurt, anders ligt die Oriënt maar de verstoffen en dat zou zonde zijn :smile:

Hoezo niet, toch een mooie Junghans :ok_hand:.

Gefeliciteerd met je Longines, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand: en paracetamol doet de rest voor je :grin:

Gefeliciteerd met je Zenith, veel draagplezier :ok_hand: :+1:

Nee joh, gewoon even je pols scheren dan komt ie het mooist uit om de pols :rofl:

Moet je nagaan dat het nog geen avond is, wordt dus nog een keer wisselen :wink:

Verder natuurlijk iedereen een fijn weekend :+1:

6 likes

13 likes

20 likes

25 likes

Jep

1 like

Dressers zie ik liefst met een mouw. Maar nieuwe horloges pik ik liefst op met een lege pols. Los van de kledingstijl.

1 like

14 likes