Wat dragen wij vandaag LXVII

Wat een gave band is dat.
Mag ik vragen wat dat is/waar hij vandaan komt?

2 likes

Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis :wink:

27 likes

Vanochtend moest ik haasten om op tijd bij mijn afspraak te zijn. Met de voordeur nog in de binnenspiegel besef ik me dat ik geen horloge draag. Twijfel. Omkeren? Geen optie meer, ik moest de trein halen. Pijnlijk moment. Tel daarbij op dat ik vandaag niet in dit topic mee mocht doen. Er zijn betere ochtenden.

De hele dag halfnaakt rondgelopen. Korte mouwen ook nog. Gênant.

Tijdens de terugreis op het station: even kijken of het horloge waarmee ik straks nog langs de horlogemaker moet, omdat de bracelet stuk is, in mijn tas zit. Nee dus. In de pouch zit mijn SKX! Onverwachte wending.

Snel omgeslingerd. Voelt meteen een stuk comfortabeler dan de heenreis. En ik mag toch nog posten. Eind goed al goed en ze leefden nog lang en gelukkig. Doei.

18 likes

Sinds vanmiddag de Astron, bij wijze van ‘leuk voor de afwisseling’, op een Erika’s MN.
Leuk! :heart_eyes:

#AstronSpam :artificial_satellite:

20 likes

T meisje heeft schoenen van doen.

37 likes

De X-Patrol, eerste keer op een suède bandje :grinning:

Fijne dag!

25 likes

13 likes

27 likes

23 likes

Etenstijd!

22 likes

Je bent niet de eerste die het vraagt :sweat_smile:… het is een hook strap van https://www.thewatchsteward.com/

Super bandjes voor een mooie prijs! Echter niet echt geschikt voor de Sterling BB, aangezien hij de eerste sporen bovenop de lugs heeft achtergelaten :grimacing:.

Cheers

Als ik dan toch 10 minuten op de trein moet wachten…

19 likes

Dankje Rik. Inderdaad ja, ik; vond die stukjes er al wat dubieus uitzien, maar ze hadden niet anders daar. Ik vroeg nog in mijn beste Frans of ze ook hotelblok kaas hadden, fromage jeune de l’ Hollande…maar dat kwam niet helemaal goed over…:sweat_smile::joy:

5 likes

Mooi horloge.:ok_hand:

1 like

21 likes

Genomen met een Nokia uit het jaar 0? :sweat_smile:
Resolutie is niet zo best. Wat voor horloge is het?

2 likes

Gaaf! Heb je nou een 4-piece of 5-piece dan nu? :grin:

1 like

Nice :smiley:

1 like

Dank je :star_struck:

Op dit moment een 4 piece Rolex Datejust 41mm, JLC Polaris Chronograph, JLC MUT en de Rolex Explorer 36mm….

De Rolex Explorer 2 Polar en Tudor Royal zijn vertrokken :slight_smile::sweat_smile: