Wat dragen wij vandaag LXVII

Rest in peace. You shall always be remembered…

12 likes

Goedemorgen allemaal.

15 likes

Even voor de duidelijkheid
Lenin was Chairman of the Council of People’s Commissars of the Soviet Union. Gorbachev was the first and last President of the Soviet Union. Technically different. https://en.m.wikipedia.org/wiki/President_of_the_Soviet_Union

15 likes

Onderweg naar/op mijn eerste werkdag in mijn nieuwe functie

16 likes

Deze mag mee naar school.

7 likes

Succes!

1 like

Dank je wel.
Aangezien ik mij afhankelijk opstel van het OV, ben ik blij dat de stakingen van NS tot en met gisteren duurde. De (heen)reis verloopt vooralsnog voorspoedig en ben aan het laatste deel van het traject gestart.

2 likes

23 likes

Goedemorgen allemaal,

De opkomst en ondergang van Michail Gorbatsjov, het uiteenvallen van de USSR en de val van De Muur: ik heb het toen allemaal heel bewust meegemaakt. Als Michails invloed blijvend was geweest had het geopolitieke landschap er nu heel anders uitgezien, en zou een oorlog in Oekraïne ondenkbaar zijn geweest.
Ik weet niet wat voor horloge Michail droeg, maar heb vanmorgen toch iets passends omgedaan in de vorm van een door de US Army gedumpte Hamilton H3, want naast kernkoppen is er in de jaren 90 heel veel ander spul geloosd, dus wellicht ook dit horloge. RIP, Michail!

Maak er (toch) een mooie dag van!

19 likes

Wisseldag…

30 likes

Voor de derde dag op rij:

37 likes

Goedemorgen allemaal, Squale op een blauwe nato vandaag :grinning_face_with_smiling_eyes: :shark:

21 likes

Chrono dag

22 likes

Nou ja iig hier…schitterend horloge maar moet ergens keuzes maken

7 likes

Goedemorgen allen. Maak er een fijne dag van!

12 likes

Prachtige plaat, enige verbeterpunt tot nu toe: de kleur van de pointerdate had contrasterender moeten zijn, rood of anders donkerblauw.

26 likes

Goedemorgen vanaf een heerlijk fris balkon. :grinning:

19 likes

13 likes