Wat dragen wij vandaag LXVII

17 likes

Ga je hem verkopen?

1 like

18 likes

Steeds weer genieten van de prachtige reflecties en speling met het (beetje) licht…komt helaas nooit helemaal over op een foto maar ah well.

30 likes

Cool ding Dennis! :+1:

1 like

Sttt. :sunglasses:

En de SKX vanaf het dak-zwembad. :sweat_drops:

31 likes

Nee hoor, hij blijft bij mij.

2 likes

Wat strakke Japanse horlogekunst

15 likes

14 likes

21 likes

14 likes

Japanners onder elkaar :jp:

23 likes

Back in black

22 likes

Half kilootje, maar dat heb je dan als je met het OV reist in plaats van met de fiets en dan ook nog een broodje kroket in de kantine eet :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nu op de terugweg; het ziet er allemaal nog voorspoedig uit.

1 like

Florance!! Veel plezier :sunny:

1 like

Dubbele wissel gemaakt vandaag. Na het werk mijn Seiko Arctura kinetic omgedaan. Eenmaal om de pols bedacht ik mij dat ik de grijze dial nu alweer een poos om had daarom de band weer op mijn zwarte dial Seiko gezet.

Jaren geleden de zwarte dial gekocht maar de band was te kort. Heel lang gezocht naar extra schakels maar nooit gevonden daarom een tweede, grijze dial, bijgekocht zodat ik één band lang genoeg heb. Dus zolang ik de tweede band niet kan uitbreiden met extra schakels wissel ik de band af en toe.

5 likes

Erg mooi op staal :heart_eyes:

Onze thuisbasis in Noordwijk de komende dagen en lekker met de fiets naar de F1 Zandvoort :grin::+1:

11 likes

Dankje! Het is een uitprobeercel geweest, de band komt uit mijn ML pontos en past nagenoeg perfect op de FC.

1 like

Dit is ook niet verkeerd! Veel plezier!

1 like