Wat dragen wij vandaag LXVII

Vandaag het horloge waar het allemaal mee begon. :grinning:

42 likes

Lekker fietsen in de zon!

19 likes

Weer eens wat anders dan de bonte kleuren die ik vaak draag.

12 likes

18 likes

afbeelding

17 likes

Leuk, in zo een goede staat zie ik ze weinig voorbij komen :ok_hand:t3:

1 like

Het is echt een geinig ding :star_struck: totaal eigen design. Draagt erg comfortabel.

1 like

24 likes

De rest van de dag een oudje, de pontiac.

Fijne avond allemaal en geniet van MAX🚖

20 likes

Summervibes :orange_heart:

20 likes

14 likes

Fijn weekend!

17 likes

11 likes

17 likes

19 likes

23 likes

Het is een wonder, heb nu al 5 dagen mijn superocean om de pols. Alleen al omdat ie zo mooi is maar tevens even de cosc checken, zit 7 sec in de + maar als ik hem maanden zou dragen komt ie mooi in de cosc. Maar ja, zoals jullie mij kennen wissel ik praktisch iedere dag van horloge dus maak ik mij daar niet druk om.

Even een vraagje tussendoor, vinden jullie het ook niet vreemd dat een (mijn) AD geen timegrapher heeft. Had ze zojuist aan de tel. over de cosc en of hun ook horloges eerst even op de timegrapher leggen voordat ze die opsturen. Nu weet ik wel dat 7 sec.+ geen probleem is maar daar hadden we het dus over, wilde ze dat ik de Breitling even terug bracht zodat ze hem kunnen opsturen naar Breitling. Ga ik dus niet doen, maar vroeg het mij gewoon af.

oke, vanavond gaat ie in de box en komt er weer een wissel :wink:

25 likes

15 likes

29 likes

O.k., morgen en overmorgen de Formula 1 om, he! Voor Max! Als we 'm allemaal dragen, helpt dat vast! :racing_car: :checkered_flag: :trophy: :champagne:

2 likes