Dankje Tom! Ik kocht hem speciaal voor deze vakantie, maar ik denk dat ik dit horloge ook na de vakantie nog vaak zal dragen.
Dank je wel Harry, klopt we zijn een paar dagen in een hotel in Norg.
Vandaag een boottocht op de Waddenzee gemaakt, met m’n drie dagen geleden gekochte Tissot om:
Zo heb ik hem overgenomen van een hf lid ik ging ervan uit dat het zo hoort. Halverwege de dag doet hij dat
Om 00:00 uur wisselt de dag en om 0300uur gaat hij al naar halverwege de twee dagen?
Hier zit de band van de Tudor Ranger op .
Iets voor 24:00 kan volgens mij starten met bewegen, maar midden in de dag lijkt me niet goed (ben geen horlogemaker moet ik melden …). Kan het 12 uur voor lopen in de dagvenster?
Heerlijk zo’n boottocht op de Waddenzee. Ik heb dat ook mogen ervaren, in mijn geval met een tjalk, vanuit Harlingen. Bijzondere ervaring.
En die Visodate is gewoon prachtig.Top horloge wat je in het dagelijks leven bij bijna alles kunt dragen.
Geniet ervan nog daar!
Datum en dag lopen wel gelijk

Iets voor 24:00 kan volgens mij starten met bewegen, maar midden in de dag lijkt me niet goed (ben geen horlogemaker moet ik melden
…). Kan het 12 uur voor lopen in de
Heb nog eens gekeken. 0100 uur wisselt hij naar een volledig leesbare dag en 2 uur later gaat het naar halverwege 2 dagen
Raar, en volgens mij niet goed…
Chopard, ik kom ze niet vaak tegen hier!!
I

Raar, en volgens mij niet goed
Ik dacht eerst dat zal misschien een Seiko ding zijn. Was me niet heel erg opgevallen.
Onderhoudsbeurt doet wonderen, heb dit ook gehad met een 7009A uurwerk.