Wat dragen wij vandaag LXVII

Dankje Tom! Ik kocht hem speciaal voor deze vakantie, maar ik denk dat ik dit horloge ook na de vakantie nog vaak zal dragen.:slightly_smiling_face:

1 like

Dank je wel Harry, klopt we zijn een paar dagen in een hotel in Norg.
Vandaag een boottocht op de Waddenzee gemaakt, met m’n drie dagen geleden gekochte Tissot om:

26 likes

Zo heb ik hem overgenomen van een hf lid ik ging ervan uit dat het zo hoort. Halverwege de dag doet hij dat

1 like

Groeten vanaf Petrovaradin.

21 likes

Om 00:00 uur wisselt de dag en om 0300uur gaat hij al naar halverwege de twee dagen?

1 like

Hier zit de band van de Tudor Ranger op .

2 likes

Bandenwissel…

Blauw suede bandje met oranje stiksels, staat hem ook prima i.m.o.

23 likes

31 likes

Iets voor 24:00 kan volgens mij starten met bewegen, maar midden in de dag lijkt me niet goed (ben geen horlogemaker moet ik melden :sweat_smile:…). Kan het 12 uur voor lopen in de dagvenster?

1 like

Heerlijk zo’n boottocht op de Waddenzee. Ik heb dat ook mogen ervaren, in mijn geval met een tjalk, vanuit Harlingen. Bijzondere ervaring.:slightly_smiling_face:

En die Visodate is gewoon prachtig.:ok_hand:Top horloge wat je in het dagelijks leven bij bijna alles kunt dragen.

Geniet ervan nog daar!

1 like

Datum en dag lopen wel gelijk

1 like

Heb nog eens gekeken. 0100 uur wisselt hij naar een volledig leesbare dag en 2 uur later gaat het naar halverwege 2 dagen

1 like

Snelle wissel naar de net gearriveerde Casio -tje

20 likes

Raar, en volgens mij niet goed…

2 likes

De nieuwe liefde :orange_heart:

35 likes

Chopard, ik kom ze niet vaak tegen hier!!
I

2 likes

Ik dacht eerst dat zal misschien een Seiko ding zijn. Was me niet heel erg opgevallen.

1 like

14 likes

Onderhoudsbeurt doet wonderen, heb dit ook gehad met een 7009A uurwerk.

1 like

Vandaag de hele dag de Jacques - ipv één van die energietrekkende Kinetics wel lekkerder bij het fietsen

15 likes