Wat dragen wij vandaag LXVII

En nu de Mido weer aan…

26 likes

14 likes

Ja niet terug naar Denemarken hoor . Gewoon terug naar budapest . Zitten daar tot zaterdag . Gelukkig geen 20 uur rijden naar huis morgen

1 like

7 likes

Heel saai vandaag, nog steeds mijn Oris aquis om de pols maar met die warmte perfect.
Dus een foto beetje overbodig, alleen datum naar de 6e :wink:
Morgen echt weer een wissel, lekker temperatuur. Moet wel waterdicht zijn gaat lekker regenen/storten. :smiley:

Toch geen plakhorloge :wink: grapje, mooie speedy chrono :+1:

Gefeliciteerd man, en natuurlijk gelijk om de pols. Veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Moet kunnen toch, is gewoon een mooie Tudor om te laten zien :+1:

Sportief manneke met een sportief horloge :wink:

Ben jij er blij mee, daar gaat het om. Wat anderen ervan vinden is dan boeien, staat je goed om de pols :+1: :ok_hand:

Top Patrick, gefeliciteerd met je Citizen wens je natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Ik kon dit merk nog niet, natuurlijk gefeliciteerd met je Circula mooi die dial, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Past wel mooi tussen je Orissen :wink:

Op woensdag doet ie het ook nog goed hoor :wink:

Gefeliciteerd met je Pan Am flieger, natuurlijk veel draagplezier :+1: :ok_hand:. Zelf (persoonlijke smaak) vind ik de dial te druk, maar he, neem aan dat je vanaf nu korting krijgt als je met Pan Am vliegt :wink:

@Uitvreter, dat is dezelfde als die de paus om de pols heeft :wink:

Verder iedereen een prettige avond :+1:

5 likes

Wat een gave dial

2 likes

Vervelen in de file dus fotos maken.

Mooie brommer gespot ook

21 likes

Het is maar een ding :thinking:

Maar wel een Breitling :laughing:

26 likes

Fijne avond HF!

11 likes

Haha had precies dezelfde ingeving!

19 likes

13 likes

Mooi horloge goor, ook zonder de plastiekjes…

1 like

5 likes

De Seamaster op deze mooie zomerdag!

30 likes

Weekje weg in eigen land

12 likes

35 likes

Aan het aperitief in Normandië.:sunglasses:

Groeten uit Fécamp en een fijne avond gewenst.:four_leaf_clover::slightly_smiling_face:

32 likes

Gaaf! Ook geweest! Wij zitten nu in Bretagne.

1 like

12 likes

21 likes