Hopelijk geen stof, zijn de uiteindes vd indices die opspringen met de zon erop.
Heb je een extra schakeltje mee?
Het embleem van Oman
Dank voor dit geweldige compliment
Ah, beetje als de Pelagos uit Qatar.
Naar je naam kijkend is de keus toch gauw gemaakt
Zo zie je ze een tijdje niet en dan ineens, plop staan er meerdere op. Ga die van mij maar eens uit de kluis halen
Helaas mensen, ben alweer door mijn likes heen dus voor iedereen een . Zou toch graag wat meer likes hebben met mijn TL1
Die eekhoorn had in ieder geval wel de goede polsmaat
Spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is er het mooiste in het land
Echt wel mooi die Oris, alles klopt . Ik zou zeggen echt een dresser maar daar ga ik nog maar eens een topic over maken, dressers-duikers en alles er tussen in
En zo ziet die er ook uit, mooi die dial lekker speels gemaakt en natuurlijk op voorhand gefeliciteerd
Sh*T was dat onweer en ik maar denken dat ze foto’s van mij bleven maken
Nee joh dat lijkt maar zo door het zonlicht en de scherpe foto van deze amateurfotograaf
Wel opgeven aan de belasting he, anders komt heel Nederland geld tekort
En dames en heren zoals gezegd, ben door mijn likes heen dus nogmaals iedereen een , zie het maar als een like.
Nèh, simpele polaris date. Maar wel in het groen
Eensch…idd alles klopt! Vind 'm zelf ook verrassend mooi en geslaagd. Soms is een horloge irl zoveel beter dan je had gehoopt/verwacht adhv advertentie en online foto’s / video’s.
Ik vind dit wel een echte dresser. Ook al heeft ie iets speels door de blauwe (Blue Train) minutes track. En 38mm is ook wel een echt dresser formaatje.
Op je glaasje bedoelde ik