Wat dragen wij vandaag LXVII

20 likes

Hopelijk geen stof, zijn de uiteindes vd indices die opspringen met de zon erop.:slightly_smiling_face:

2 likes

De Christopher Ward C60 Blue weer

15 likes

Op reis dus de Alpinist

29 likes

Goedemiddag beste HF’ers:

Bijbeunhorloge.

14 likes

Heb je een extra schakeltje mee? :upside_down_face:

1 like

Het embleem van Oman

2 likes

Ik heb daar zo’n tooltje voor. Ideetje van @ruud. Die zal hem ook nodig gehad hebben.

2 likes

21 likes

Dank voor dit geweldige compliment :pray:t3:

1 like

Ah, beetje als de Pelagos uit Qatar.

1 like

Naar je naam kijkend is de keus toch gauw gemaakt :smiley:

Zo zie je ze een tijdje niet en dan ineens, plop staan er meerdere op. Ga die van mij maar eens uit de kluis halen :wink:

Helaas mensen, ben alweer door mijn likes heen dus voor iedereen een :+1:. Zou toch graag wat meer likes hebben met mijn TL1 :cry:

Die eekhoorn had in ieder geval wel de goede polsmaat :+1:

Spiegeltje spiegeltje aan de wand wie is er het mooiste in het land :+1:

Echt wel mooi die Oris, alles klopt :ok_hand:. Ik zou zeggen echt een dresser maar daar ga ik nog maar eens een topic over maken, dressers-duikers en alles er tussen in :smiley:

En zo ziet die er ook uit, mooi die dial lekker speels gemaakt :ok_hand: en natuurlijk op voorhand gefeliciteerd :+1: :ok_hand:

Sh*T was dat onweer en ik maar denken dat ze foto’s van mij bleven maken :wink: :+1:

Nee joh dat lijkt maar zo door het zonlicht en de scherpe foto van deze amateurfotograaf :smiley:

Wel opgeven aan de belasting he, anders komt heel Nederland geld tekort :wink:

En dames en heren zoals gezegd, ben door mijn likes heen dus nogmaals iedereen een :+1:, zie het maar als een like.

7 likes

15 likes

Nèh, simpele polaris date. Maar wel in het groen :four_leaf_clover:

:+1: Eensch…idd alles klopt! Vind 'm zelf ook verrassend mooi en geslaagd. Soms is een horloge irl zoveel beter dan je had gehoopt/verwacht adhv advertentie en online foto’s / video’s.

Ik vind dit wel een echte dresser. Ook al heeft ie iets speels door de blauwe (Blue Train) minutes track. En 38mm is ook wel een echt dresser formaatje.

32 likes

9 likes

Op je glaasje bedoelde ik :wink:

1 like

10 likes

TOAO :sunglasses:

26 likes