Wat dragen wij vandaag LXVIII

41 likes

10 likes

20 likes

22 likes

22 likes

19 likes

Een goedemiddag HF vrienden, maak er een leuke dag van. De week is doorgezaagd :smiley:

Rustig Ed, de dag is nog niet om, geen stess :wink:

Dat is een mooie B&M :+1:

Begint met een vijfje, benieuwd waar je mee eindigt :smiley:

Wat een plaatje je horloge, zie dat het 09.11 uur is. Hoezo beschadigd :rofl:

Jou dag kan niet meer stuk, lekker bezig zo. En je Serica hobbelt gewoon met je mee :smiley:

Gefeliciteerd met je Batgirl, wat licht al niet kan doen. Veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Geen duiker, nou volgens mij kan je er zo je bed mee induiken :wink:

Benieuwd hoe lang je het volhoudt 2 piece :wink:. Mooie Nomos, vooral die blauwe uurmarkeringen :+1:

Mooie Meistersinger Jasper en altijd een BOA om de pols voor de veiligheid :wink:

Gefeliciteerd met je Zenith, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand: Bij die Zenith’s heb ik altijd het gevoel dat er een spin in zit (grapje) :wink:

Hier ook hoor, mooi rood is niet lelijk en de lijnen op de dial die vanuit het midden naar buiten lopen maakt hem nog mooier :+1:

Gefeliciteerd met je Tudor, wens je veel draagplezier. En ja op Rikketik lagen naast aardig wat wrakken ook mooie horloges, dit is er 1 van :smiley:

Ed, het vriest nog niet hoor we krijgen nog mooi weer zegt deze weerman :wink:. Je had dus nog 2 weekjes kunnen wachten :smiley:. Gaat de Squale nu ook de winterstalling in? Nee jou kennende gaat die ook in de winter om de pols, misschien met een stalen band :grinning:

Valt wel mee vind ik met mijn 17+ cm polsen, zet hem bovenaan je lijst, zal je geen spijt van hebben.

Iedereen nog een fijne dag :+1: en ja, heb het topic doorgespit :grinning:

10 likes

Met een witte blijf je zitten… leuk ding!

1 like

Hele mooie IWC!

1 like

19 likes

Mijn eerste build op sharkmesh

15 likes

Hangt er van af hoe snel er een Cartier voor me klaar zal liggen :blush:. Thanks :v:

3 likes

15 likes

Blijft lekker!

Mooi hoor! :grin:

2 likes

16 likes

Excuses, was er nog een paar vergeten, vergeef het mij :innocent:

Gefeliciteerd koetsj met je Ebel, een mooie two tone wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Sterkte Spooler, snel weer beter worden.

Gefeliciteerd met je Speedmaster, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Gefeliciteerd met je NTH Barracuda, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand: Oppassen dat die je niet bijt :wink:

6 likes

Dit topic is gewoon een foto plaatsen en weer door. Je hoeft niet iedereen te feliciteren fred…

25 likes

Gefeliciteerd met de Sinn!

10 likes

De (vintage) Bulova vandaag!

23 likes

Gelukkig mag ik dat zelf uitmaken, als iemand zegt dat die een een foto van een NA plaatst, feliciteer ik het HF lid daar mee. Als dat ook al niet meer mag, of staat dat in het reglement? Dan hoor ik het wel van een moderator of de beheerder. Heb ze niet horen klagen daarover. En je kan gewoon mijn bericht door scrollen hoor, op naar het volgende bericht :wink:

11 likes