Tijd om aan het werk te gaan.
Thx echt een aanrader
@Jesus, echt leuk gedaan elk uur in zijn eigen vak. mooi horloge, ben normaal van een datum op een dial alleen bij deze hadden ze dat nu net niet moeten doen (persoonlijke mening) gewoon geen datum en de 3 ook in zijn eigen vak . Mee eens of oneens Jesus?
Kan ik mij helemaal in vinden, met het zonnetje erop een beauty die wijzerplaat en niet te vergeten, het is wel een Squale he
Normaal ben ik niet zo van vierkante en rechthoekige horloges, maar deze vind ik echt wel mooi. Ligt mooi om de pols en voor iemand met kippige ogen zoals ik goed de tijd af te lezen. En daarnaast, het is voor de verandering eens een horloge waarvan je er niet 12 in een dozijn hebt. Mooi horloge Harry
Gefeliciteerd met je Seamaster wens je veel draagplezier
Zoals het heurt, gefeliciteerd met je NA wens je veel draagplezier
Gatver, naaktfoto’s niet toegestaan op het forum
Zijn toch wel top horloges die Jappen, zeker die GS maar ja moet toch ook mijn Zwitsers blijven dragen. dus mijn GS vandaag voor een Zwitser geruild
Echt een mooie Omega deze
En daar zijn de GMT ook eigenlijk voor bedoelt toch , maar de looks van een GMT is ook gewoon mooi
Nog 1 dagje en dan WEEKEND iedereen nog een fijne avond, die van mij kan niet meer stuk.
O ja, wat dragen wij vandaag is het topic, deze dus en die wordt goed bewaakt door mijn Pit Bull
Ben volledig met je eens . De datum venster had ook iets naar rechts gekund om de korte indeci te laten vervallen.
Dank Ferry! En die jij vandaag om hebt is natuurlijk gewoon een TOPPER!
Gisteren is de herfst begonnen, dus daarnet de eerste 2 weer op staal gezet.
Er zullen er nog wel meer volgen.
Vroeger in militaire dienst noemden wie die mensen
K-U-T Kerels Uut Twente. Was zeker niet verkeerd bedoeld, integendeel zelfs.
Ook een fijne avond Hans.