Wat dragen wij vandaag LXX

Eikel. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Bacherach, mooi uitzicht! :+1:t2:

1 like

@fredpanarai1 verwacht wel zo een foto met de juiste datum en tijd.

1 like

De seamaster.

23 likes

Lekker man, je zet mij gelijk aan het werk. Tjonge telefoon moest zelfs opstarten zo leeg was hij dus. Dus ff snel speciaal voor jou :wink:

16 likes

19 likes

Vanavond weer eens een echt avondhorloge.

18 likes

Is idd een mooi horloge, maar man je loopt achter met je fornuis. Is een gassleurper en we hebben er al zo weinig van :wink:. Maar foto van Zenith is prima gelukt :+1:

28 likes

Ik kook zelden thuis. :sunglasses:

1 like

De mooiste bluedial moonphase.:heart_eyes:

1 like

Ware het niet dat hij (die van mij) zwart is :upside_down_face::rofl:

1 like

Wist ik wel, ik testte je ff.:grin::grin:

Dit is de mooiste blue dial. Goeie redding he.:wink:

21 likes

tumblr_opywrgWW5B1vkzuj9o1_400

Maar die Longines is zeker ook erg mooi. Heel soms bekruipt mij de gedachte dat het ook wel een onsje minder kan. En dan is deze Longines zeker een kanshebber.

3 likes

Nog boller en dan wordt het meer een koepel :wink:

Beter laat dan nooit toch :wink:, was zelf nog veel later, vergeef mij HF vrienden :innocent:

Altijd vooruit denken zeggen ze toch, moet je toch flinke polsen hebben maar goed nog even het het is weer zomer :wink:

Lekker man even er tussenuit :smiley:, denk dat je al heel wat pb’s hebt gekregen als je ze beide laat gaan. Maar voor nu gefeliciteerd met je NA’s want het zijn er 2 :+1: :ok_hand:. Dat is ook precies de reden dat het niet mijn horloges zijn, ben een man van staal he :wink:

Gefeliciteerd :+1: :ok_hand:

2 likes

Happy Halloween!

8 likes

Green Day!

27 likes

En nu de prs516 met de net ontvangen tissot stalen band…

18 likes

33 likes

Mooi die band, vond je de raceband van Tissot niet mooi? Of heb je daar niet naar gekeken dat kan natuurlijk ook, ik vond juist die race band mooi ook dat ze daar de T van Tissot in verwerkt hebben. Niets ten nadele van jou band natuurlijk want gelukkig dat smaken verschillen :wink: