Wat dragen wij vandaag LXX

31 likes

En wat voor eentje! Prachtig hoor​:+1::+1::+1::+1::+1:

1 like

Fijne avond.

38 likes

@Serge2. Test

21 likes

Hij is zonder flits meer rood. Maar ach… Een echte man durft roze te dragen :grin:

2 likes

Stowa :+1:t2:

26 likes

27 likes

Zozo dat zijn wel heeel veel complicaties :heart_eyes_cat:. Ben benieuwd na de NA

2 likes

Op een lizard … saweeeeet :blush: #NjangSwiti

19 likes

40 likes

Gefeliciteerd met je NA, veel draagplezier :+1: :ok_hand:

He Joost doe je wel rustig aan met die schouder, meneertje ongeduld :wink:. Na de vakantie ook maar naar de dokter, loop al maanden met pijn in de schouder, hoop niet op een operatie want ik ben net zo ongeduldig als jij :wink:

Bij deze alvast gefeliciteerd, wens je veel draagplezier :+1: :ok_hand:

Ja joh, je zoekt het zelf op :wink:. hebben we allemaal wel een beetje last van hier op het forum :smiley:

Succes kerel :+1:

Even geen foto van mij, maar geloof mij nog steeds de seadweller om tot 20 november. Lekker even genoten van jullie mooie horloges en hier en daar likes uitgedeeld tot de koek op was. Voor de rest dus een dikke :+1:

Nog een paar dagen en dan hebben jullie even rust van mij, lekker 2 weken naar de zon :sunglasses:. Fijne avond iedereen :smiley:

7 likes

13 likes

15 likes

26 likes

Ha Ferry, ik waardeer jouw bijdragen, dus hoef geen rust van jou op het HF. :smiley: Maar ik wens je in ieder geval wél een heel fijne vakantie toe! Geniet ervan kerel en als je weer terug bent zullen de meesten van ons er nog wel zijn. Ik ben benieuwd naar welk horloge je daar gaat kopen… :four_leaf_clover: :wink:

3 likes

Fijne vakantie en goede jacht :+1:

Succes met je nieuwe job ! :+1: :+1:

1 like

Ben gek op rum en ook op gingerbeer, maar nog nooit gemixt gedronken .
Thanks voor de tip :wink:

2 likes

Hoi Harry, bedoelde met rust gewoon als grapje, maar het horloge wat voor mij klaarligt heb ik op het forum nog niet voorbij zien komen :wink:. Dus verklap nog even niets, naast dat horloge hoop ik nog de nieuwe Air King te scoren of dat lukt is de vraag en hoop voor mij. Maar gaan zeker genieten van het zonnetje en maken er een leuke tijd van :sunglasses: :smiley:

1 like

:thinking: :thinking: :thinking:ben benieuwd .

1 like