Het broertje (van Sugess, niet van Steeldive) met het betere beads of rice bandje en lunette en beschaafdere wijzers.
Hier nog even op het rubberen bandje, nu een gladde leren. Kon vandaag bijna een stalen band showen, maar één van de “lug einden” was verkeerd gemaakt, pin kwam net niet in 't gaatje, de andere zijde ging vlekkeloos, na omdraaien ging de andere kant wel goed, maar de slechte dus niet, ligt aan de armband. Band gaat terug, maar ben best verdrietig!
Mooie dag op zoek naar horloges en horlogebanden in Utrecht en Den Haag. @WatchGeek @Vistiaan
Een Rolex en dan zo’n karige lunch, dat kan echt niet hoor
Ja hoor, het beste zelf houden en wij mogen het met de restjes doen
Had ik eerder moeten weten voor de vakantie, de hond naar de opvang gebracht. Volgende keer mag jij op hem passen en naar sport kijken . Leuke Casio trouwens
Gefeliciteerd met je Citizen
. Wist je trouwens dat de scheermesjes tijdens black friday in de aanbieding waren
gefeliciteerd met je Fromanteel
mooie Cartier, lekker strak, mooie dial en bijpassende band en dat zeg ik niet snel bij een rechthoekige Cartier
. Oppassen met de kroon is wel een dingetje
Mooie Certina Harmann, vooral de dial is heel mooi
Echt een mooie CW, alleen aan zo’n band kan ik maar niet wennen. Maar zo te zien staat ie wel mooi op die CW
Maken we er gewoon een achterneef van, loopt lekker en zit lekker . Zou bijna denken dat het een Doxa is
En niet verdrietig zijn anders ga ik mee huilen, komt goed joh
Verder iedereen een fijn weekend
Het plastic mag je er nu wel af halen
ja hier scheen de zon.
Prachtige aanwinst!
Gefeliciteerd!
Niet normaal mooi! Veel draagplezier!
Gefeliciteerd