Wat dragen wij vandaag LXXI

Het broertje (van Sugess, niet van Steeldive) met het betere beads of rice bandje en lunette en beschaafdere wijzers. :wink:

1 like

Hier nog even op het rubberen bandje, nu een gladde leren. Kon vandaag bijna een stalen band showen, maar één van de “lug einden” was verkeerd gemaakt, pin kwam net niet in 't gaatje, de andere zijde ging vlekkeloos, na omdraaien ging de andere kant wel goed, maar de slechte dus niet, ligt aan de armband. Band gaat terug, maar ben best verdrietig! :cry:

13 likes

21 likes

Mooie dag op zoek naar horloges en horlogebanden in Utrecht en Den Haag. @WatchGeek @Vistiaan

20 likes

Een Rolex en dan zo’n karige lunch, dat kan echt niet hoor :wink:

Ja hoor, het beste zelf houden en wij mogen het met de restjes doen :wink:

Had ik eerder moeten weten voor de vakantie, de hond naar de opvang gebracht. Volgende keer mag jij op hem passen en naar sport kijken :grin:. Leuke Casio trouwens :ok_hand:

Gefeliciteerd met je Citizen :ok_hand: :+1:. Wist je trouwens dat de scheermesjes tijdens black friday in de aanbieding waren :wink:

gefeliciteerd met je Fromanteel :ok_hand: :+1:

mooie Cartier, lekker strak, mooie dial en bijpassende band en dat zeg ik niet snel bij een rechthoekige Cartier :ok_hand: :+1:. Oppassen met de kroon is wel een dingetje :smiley:

Mooie Certina Harmann, vooral de dial is heel mooi :ok_hand:

Echt een mooie CW, alleen aan zo’n band kan ik maar niet wennen. Maar zo te zien staat ie wel mooi op die CW :ok_hand:

Maken we er gewoon een achterneef van, loopt lekker en zit lekker :smiley:. Zou bijna denken dat het een Doxa is :wink:
En niet verdrietig zijn anders ga ik mee huilen, komt goed joh :smiley:

Verder iedereen een fijn weekend :+1:

5 likes

17 likes

Date!

19 likes

Het plastic mag je er nu wel af halen :joy:

2 likes

:grinning::grinning: ja hier scheen de zon.

2 likes

Uit eten met de nieuwe nomos bij de lokale Griek.

21 likes

13 likes

41 likes

Ik draag mijn NA natuurlijk!

43 likes

Prachtige aanwinst!

@Hollywoodted heeft een verassingsetentje voor mijn bday :heart::heart::heart:

26 likes

ziet er gezellig uit! van harte gefeliciteerd met je verjaardag @anon48992708EV

1 like

27 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Niet normaal mooi!:heart_eyes: Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd :clinking_glasses:

1 like