Schitterende aanwinst!
Misschien komt er dan toch nog wel is een keertje en Deepsea James Cameron of is dat echt een no go? Blijf het gewoon een prachtige Rolex vinden alleen het draagcomfort is niet zo prettig als bij een Ploprof heb ik mij laten vertellen, tikkeltje topzwaar zeg maar…
Ik heb er zelfs eentje een paar dagen mogen dragen. Ik vond het een drama, draagcomfort is gewoon afwezig, te dik en te topzwaar. Balans is gewoon weg. De Ploprof was spannend want ongezien/ongedragen laten komen uit Japan maar wat een top horloge is dat zeg. De JC is voorgoed verbannen uit mijn gedachtes en de Ploprof is een blijvertje.
Qua Rolexen ben ik wel een beetje uitgespeeld merk ik. Explorer I en II, 3x DJ36, OP39 grape zijn allemaal weer weg, geen klik mee.
Een BLRO zou ik nog wel eens willen hebben en gezien de prijsdalingen wacht ik nog wel even. Nu nog een VC American 1921 en een Bulgari Octo Finissimo en ik ben uitgespeeld
Pfoe gave combi op deze band, subliem
Totdat er iemand opstaat als nieuwe eigenaar gaat hij gewoon overal mee naartoe, ook keihard de nacht in!!!
Super cool. Je ziet ze nooit meer. Die zouden ze terug moeten brengen.