Wat dragen wij vandaag LXXII

21 likes

Een fossil op een grijze suède band. Als iemand nog banden tips heeft houdt ik me aanbevolen - donker leer met lichte stiksels is tot nu toe favoriet

8 likes

Merk doet even geen belletje rinkelen en Google weet het ook niet. Custom logo?

5 likes

Hoera, het is 15 december, m’n Rolex na zo’n maand of twee weer om😁

Fijne avond allemaal!

31 likes

25 likes

Daar gaat het om …je blijft kijken …het lijkt steeds weer een nieuwe variant te zijn :ok_hand:

1 like

Prachtig horloge ! :ok_hand:

Nee deze :point_down:

1 like

Dankjewel!

Een bijzonder :ok_hand: verrassende keuze van je ,ben inderdaad benieuwd naar je NA verhaal …er valt nogal wat te ontdekken op de wijzerplaat :grinning:

Avondwissel naar de DS200

21 likes

De overheerlijke Stowa :+1:t2:

18 likes

Mijn net om de pols NA

40 likes

Ik was zelf ook een soort van verbaasd, omdat ik de zwarte variant in m’n hoofd al een paar jaar naast die 417 houd. M’n vrouw kwam grappig genoeg met beige aanzetten, en ik moet bekennen dat ze gelijk had. De korrel is van afstand niet aanwezig, de AR coating is fantastisch, en het is rustiger dan je zou denken, aan de pols.

Ook ûbercool. Mooie Miami Vice kleur, trouwens. En die clasp… :+1:

3 likes

Als test een elastisch bandje van een Apple Watch erop gezet. Draagt super fijn, nu alleen nog een bandje vinden dat 2mm breder is :grimacing:

16 likes

Nice!

1 like

Prachtig horloge Chris, de wijzerplaat is super mooi, dit horloge komt uit Grenchen, begrijp ik van de website? (even bezocht). Gefeliciteerd!

Het is dezelfde gast achter Nivada Grenchen en het weer tot leven gewekte Vulcain. Die man brengt heel erg strakke heruitgaven en herinterpretaties van vintage spul uit. Maar dank je! Ik ben aan m’n vijfde mechanische chronograaf ooit, nu, en ik durf bijna te zeggen dat dit een blijvertje is. Doelgericht verzamelen, zoals iemand hier op het forum riep. :slight_smile:

3 likes

9 likes

Thanks @TagEd … ik ben altijd in voor een ander merk. Uiteraard is mijn grote liefde Seiko :blush:

Voorlopig wel even klaar met … althans met Yema :rofl: @Fate_Amenable_To_Change

2 likes