DHL had netjes een brievenbuspakje van een herhaalde zending in de bus gedaan van Ali van de Chinese firma van horlogebanden Hengrc. De vorige die ik bestelde voor mijn Rdunae Magic Seahore was bijna goed. 1 Kant klikte er mooi in en 1 kant lukte niet. Dat kon te maken hebben een fout van hen of van Rdunae. Na omdraaien was het duidelijk. Ik stuurde armband terug (met gratis verzendlabel van hen naar een Nederlands adres!) met de opmerking dat ik een andere keer het nog eens wilde proberen en dat werd aangemoedigd door de fabrikant/verkoper met de opmerking, werkt het niet, stuurt het gewoon nogmaals terug. Geen probleem. Nadat ik m’n geld terug zag verschijnen op de CC, wist ik voldoende: fijne, betrouwbare firma, dus nog eens proberen. Het pakje was mooi op tijd, maar kwam middenin ons familiebezoek in Málaga, maar vanmiddag getest en lang verhaal kort: het lukte!
15 likes
1 like
Blijf het hele mooie combi vinden!
1 like
True dome?
1 like
Zie je het verschil niet met NOS?
1 like
Thnx!
1 like
Nee joh. Niet op een foto.
Plexi is plexi.
Enig verschil is oud of nieuw. Dat zie ik inmiddels wel
1 like
Dan houden we dat zo.
1 like
Die zie je idd niet vaak, meestal kom je blauw of zwart tegen buiten die van mij die beigeachtig is.
Mooi en goed ding, maar ik overweeg m te verkopen, ivm de dure aanschaffen van de laatste tijd.
De F-104 is knap prijzig in de aanschaf zoals je wsl wel gezien hebt. En voor t oprapen liggen ze ook niet echt.
2 likes