Ben vaste nachtdienst, dus 7 werken en 7 dagen vrij hele jaar door. Behalve als ik 1 week vakantie neem dan ben ik 3 weken vrij
Fraaie Constellation Tijl.
Voor een collega zojuist even een nieuwe accu in zijn dierbare Seiko gezet. Band door de ultrasonic gehaald en wat dna sporen weg geschraapt her en der, nu nog even de endlinks finetunen en dan heb ik weer een hoop geleerd😎
Petje af!
Deze Heritor is een leuke hommage op een Zodiac Super Seawolf 53. Die is echter een stuk kleiner, slechts 40 mm, deze 44 en de lunette, wijzerplaat en verkoopprijs is ietsjes anders. Ook het uurwerk, deze heeft ‘slechts’ een NH35A aan boord… Goed genoeg voor mij. Dan maar geen “serieus horloge”
En nog steeds mooi, Hans. Ondergewaardeerd, die HMT’s.
Ze mogen dan een heel simpel uurwerkje bevatten, als ze origineel zijn (beware the Mumbay specials!), heb je er een leuk en degelijk horloge aan voor weinig geld. Met goed zoeken en een beetje risico op een kat in de zak zijn ze nog wel te vinden. Een avondje e-Bay is het wel waard.
Dit is mijn ‘gouden’ HMT Sona.
Eén goudkleurig exemplaar vond ik wel genoeg. Ik heb er nog een paar, maar dat zijn meer de gebruikelijke ‘military style’ HMT’s zoals de 'Pilot; ‘Jawan’ en de ‘Janata’.
Die is ook leuk…
Dat dus!