Wat dragen wij vandaag LXXIII

17 likes

Ik vind dit zo’n leuk, nostalgisch horloge. Helaas functioneert ie niet meer…

Toch maar eens op zoek naar een werkend exemplaar

12 likes

17 likes

Namiddagwandeling in de bijtende kou

… genieten van de tritium…

Het Forum overlopen :grin:

…een gezellige avond nog

14 likes

Heb je hem al eens gepast? :ok_hand: Over de hand set twijfel ik zelf ook nog weleens… maar verder is dit model bijna perfect te noemen. Tijdloos tot en met.

Voor vanavond de kringloopkoningin weer eens afgestoft.

10 likes

Nee helaas nog niet,zag een paar maanden geleden er 1 liggen bij een juwelier in Oberhausen(Centro)toen dacht ik real life is het best een tof horloge.
Niet naar binnen gegaan want was met zo’n sluis en verder niemand in de winkel.
Na kerst vorige maand gingen we wederom naar Oberhausen en ik dacht nog ik ga ‘m passen en als ie bevalt gaat ie mee.
Maar helaas,niet meer voorradig :grimacing:

1 like

Mooie avond en alvast welterusten voor straks of een fijne dienst als je moet werken :+1:

16 likes

29 likes

Zo voorebereiding voor de trip naar Avoriaz zit er weer op.

Dubbeldekkertje nr 42 volgeladen met drankjes voor dorstige passagiers en snacks voor onszelf😛.

19 likes

Vandaag ontvangen. Mooie no-nonsense ISO norm duiker. Compact zonder de vaak bijkomstige faux vintage kenmerken. Kwaliteit vind ik wonderbaarlijk dicht bij de sub zitten die ik eerder heb gehad. Echt een aanrader.

17 likes

21 likes

Dit maakt het forum zo mooi, dagelijks weer nieuwe horloges zien waarvan je geen idee had dat die bestonden!!!

2 likes

Toch maar weer een…

18 likes

11 likes

Nondeju, ik was meteen verliefd toen ik hem voorbij zag komen in het blauw.

En wat is die vet. Echt een topper.

15 likes

10 likes

2x aangereden door een appende malloot dus ik raak er lichtelijk geïrriteerd door.
De eerste werkte notabene bij een verzekeringsmaatschappij :grimacing:

Vandaag de AVI-8 nog een dagje,morgen komt de Breitling weer uit de box :grinning:

17 likes

Never mind :man_shrugging:

1 like

Echt een aanrader om eens in het echt te bekijken. Ik blijf dit het beste Tudor model vinden van de huidige collectie. :ok_hand: De dimensies zijn ook gewoon spot-on.
Jammer dat hij er de vorige keer al niet meer was. Want naar welke variant zou je voorkeur uitgaan? :smiley:

1 like