Wat dragen wij vandaag LXXIII

SLA015 vandaag

18 likes

25 likes

21 likes

18 likes

22 likes

20 likes

21 likes

De nieuwe aanwinst om de pols. Leuk spul

26 likes

12 likes

15 likes

Fijne Zondag

12 likes

Fancy schmancy!

25 likes

13 likes

20 likes

22 likes

Fijne zondag!

33 likes

28 likes

Beste BAP,
Hartelijk dank voor je reactie, maar ik voel wel de behoefte daar op te reageren.
Volgens mij toont eenieder hier vol trost zijn/haar horloge. Die trots kan meerdere gronden hebben. De trots kan zitten in de prijs van het horloge, of de uniciteit van het horloge en zo kun je nog wat gronden opsommen. In mijn geval zit de trots niet in de prijs, de echtheid of de beschikbaarheid van het horloge, maar het feit dat ik iets wat anders zou worden weggedaan weer heb opgeknapt.
Het horloge in de foto komt van een kennis die dure horloges mooi vindt, maar ze niet kan betalen. Hij koopt dan replica’s in China. Deze Breitling uit China lag al jaren in de kast omdat het niet meer liep. Ik heb dat horloge gekregen van hem met de opmerking: Kijk maar of je er wat mee kan. Dat is me gelukt. Na een dag puzzelen, kijken en zoeken op internet, sleutelen is het me gelukt om het horloge weer aan de gang te krijgen.
Daarin schuilt mijn trots en om die reden draag ik dat horloge en show ik het ook. Of het duur is of niet, echt of niet laat mij koud. Het gaat mij om iets anders dan dat.
Hoop dat je in de toekomst wat dieper wil kijken bij de posts op het forum dan het prijskaartje alleen.

3 likes

Roamer van ver voor de huidige Roamers.
Nieuw gekocht door mij in 1990 ongeveer.

17 likes

Beste Janes, het heeft niks te maken met prijs. Het plaatsen van foto’s van fakes is verboden op deze website, hoe mooi het verhaal ook. Ik adviseer je het bericht te verwijderen.

Voor de volledigheid nog even de regels:

https://www.horlogeforum.nl/faq

12 likes